رئیس جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: به دلیل سخت‌گیری‌های موجود، تنها ۵۲ درصد تسهیلات مکانیزاسیون در خراسان رضوی جذب شد.

۵۲ درصد تسهیلات مکانیزاسیون در خراسان رضوی جذب شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، مجتبی مزروعی ظهر امروز در گردهمایی منطقه‌ای روسای سازمان جهاد کشاورزی در مشهد اظهار داشت: هدف اصلی از این گردهمایی بررسی مهمترین محورها و مسائلی است که سازمان جهاد کشاورزی با آن روبه‌رو است.
رئیس جهاد کشاورزی خراسان رضوی عنوان کرد: تنظیم بازار شب عید، بررسی تسهیلات حوزه مکانیزاسیون کشاورزی و همچنین آخرین وضعیت کشت و تولید از مهمترین اهداف این گردهمایی است.
مزروعی گفت: همچنین تلاش داریم آسیب شناسی مناسبی در زمینه مشکلات کشاورزی استانها از طریق این گردهمایی صورت گیرد تا بتوانیم راهکارهای مناسب در این زمینه را به وزارت جهاد کشاورزی ارائه کنیم.
رئیس جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی گفت: از سوی دیگر براساس پیشنهادهای مطرح شده افزایش حقوق کارمندان جهاد کشاورزی نیز در این نشست مطرح شده است و قرار است از سوی معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی پیگیری شود.
مزروعی با اشاره به وضعیت کشاورزی در استان خراسان رضوی تصریح کرد: تسهیلات مکانیزاسیون در این استان به سختی جذب می‌شود و بانک‌ها نیز در این زمینه سختگیری‌های خاص خود را دارند و همین مسائل سبب شده تا از ابتدای امسال تنها 52 درصد اعتبارات این حوزه جذب شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.