کاندیدای لیست ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه رسانه های بیگانه به شدت از لیست ائتلاف اصولگرایان عصبانی هستند، گفت: باید همه همت کنیم که وحدت حاکم بر اصولگرایان را در آینده نیز حفظ کنیم.

عصبانیت رسانه های بیگانه از لیست اصولگرایان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، لطف الله فروزنده کاندیدای لیست ائتلاف اصولگرایان درهمایش پیشکسوتان اصولگرا که عصر امروز در مجتمع فرهنگی سرچشمه تهران برگزار شد، اظهار کرد: تمام ۲۲ نفر عضو ائتلاف اصولگرایان برای تهیه لیست زحمات زیادی کشیدند ائتلاف همه طیف های اصولگرا را پوشش داد و امروز رسانه ها بیگانه به شدت از لیست ائتلاف اصولگرایان عصبانی هستند.

وی افزود: باید همه همت کنیم و تلاش داشته باشیم این وحدت را در آینده هم حفظ کنیم.

فروزنده تاکید کرد: ترکیب لیست اصولگرایان چهره هایی هستند که همگی دارای سوابق نمایندگی، اجرایی و علمی هستند. ما باید به تمام ۳۰ نفر رای بدهیم و نباید در هیچ کدام از آنها تردید ایجاد کنیم زیرا اگر به هر کدام از اعضای لیست رای ندهیم یک نفر از رقیب رای خواهد آورد.

وی با بیان اینکه امروز گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان برتر دنیا است، گفت: امروز ایران محور اصلی خاورمیانه است و ما توانسته ایم در جریان تحولات سوریه با روسیه به ائتلاف برسیم که این مسئله اتفاقی بی نظیر است.

کاندیدای لیست ائتلاف اصولگرایان انسجام داخلی در کشور را پدیده ای بی نظیر دانست و خاطرنشان کرد: دشمن می خواست از طریق برجام در کشور دو دستگی و اختلاف ایجاد کند اما مقام معظم رهبری امروز برجام را تبدیل به فرصت کردند و این آمریکایی ها و جریان وابسته هستند که باید جواب بدهند. امروز بدعهدی های آمریکایی ها برای همه در حال روشن شدن است.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه امنیت امروز کشور به برکت نیروهای حزب الله و مدافعان حرم و به برکت وجود مقام معظم رهبری است، گفت: اگر نیروهای حزب اللهی نبودند امروز داعش به تهران می رسید. حزب الله، افراطی نیست بلکه با وادادگی، وابستگی، بی عزتی و زانو زدن در مقابل عربستان مخالف است.

وی تاکید کرد: یک جریان در داخل کشور وجود دارد که بدنبال وادادگی است و امثال کرباسچی ها حامی لیست انتخاباتی این جریان هستند.

فروزنده تصریح کرد: جریان اصلاح طلب و دولت نمی توانند مشکل اقتصاد را حل کنند امروز این دولت سه سال است که بر سر کار آمده ولی ما با تعطیلی ۱۵ هزار واحد تولیدی روبرو هستیم که به اذعان همگان هیچ ربطی به تحریم ندارد.

وی با اشاره به مسئله نفت و بهره برداری از میادین مشترک افزود: زنگنه با شرکت های شل و توتال قرارداد بست اما بلافاصله بعد از دستور آمریکایی ها، آنها با قطری ها قرارداد بستند و سپس قرارگاه خاتم الانبیا در همان مقطع گفت ما ۳۷ ماهه مسئله را حل می کنیم و اخیرا فاز ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی بدست برادران ما در قرارگاه خاتم به اتمام رسید و توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

کاندیدای لیست ائتلاف اصولگرایان ادامه داد: پس از این ماجرا زنگنه گفت که ایرانی ها نمی توانند پروژه های نفتی را به اتمام برسانند سپس با خارجی ها قرارداد بست که آقای زاکانی اخیرا در مورد این قراردادها افشاگری کردند.

وی با بیان اینکه ما وظیفه داریم گفتمان سازی انجام دهیم، گفت: اگر می خواهیم عزت کشور حفظ شود باید افرادی در مجلس باشند که مبانی دینی آنها مستحکم است. اگر مجلس اصولگرا تشکیل بدهیم ما برنامه های مشخصی در مسئله اقتصادی و دیگر حوزه ها داریم تا بتوانیم مشکلات را به درستی سامان دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    0 0
    ملت ایران را هم با اینهمه تبعیض در کاندیدا اعصانی کرده دولت چیدمان کاندیدا را طوری برنامه ریزی کرده که تعدادشان از اصلاح طلبان بیشترباشد.