قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز با اشاره به ارتباطات موثر شهر تبریز گفت: حضور تبریز در مناسبات متعدد اجتماعی و فرهنگی داخلی و خارجی، راهگشای برنامه‌های گردشگری «تبریز ۲۰۱۸‌» خواهد بود.

حضور در مناسبات ملی و بین‌المللی راهبرد اصلی «تبریز ۲۰۱۸‌»

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، میراعتماد عمادی، به استقبال چشمگیر از نمایشگاه سرمایه‌گذاری و گردشگری تبریز در هامبورگ اشاره و خاطرنشان کرد: آلمان از کشورهایی است که از دیرباز ارتباطات عمیقی با تبریز داشته است، بر این اساس، استقبال شهروندان هامبورگی از نمایشگاه تبریز، نمادی است از پایگاه اجتماعی و فرهنگی‌ی که تبریز در کشورهای مختلف جهان دارد.

وی با بیان این‌که تحقق اهداف گردشگری «تبریز 2018‌»، نیازمند احیا و تقویت پایگاه‌های بین‌المللی شهر تبریز است، اضافه کرد: حضور موثر در نمایشگاه‌های معتبر گردشگری، سرمایه‌گذاری و حتی عمرانی، از اهداف مهم شهرداری تبریز است.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز اظهار داشت: شرکت در مناسبات فرهنگی و گردشگری شهرهای مختلف از قبیل ارزروم، غازان، هامبورگ و سایر شهرهای مهم، در یک سال گذشته، در همین راستا مورد توجه بوده است.

عمادی به بیان این‌که در عرصه داخلی نیز امروز شاهد حضور موفق و پراستقبال شهرداری تبریز در نهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران هستیم، متذکر شد: این امر نشان می‌دهد که مدیریت شهری تبریز چه در حوزه داخلی و چه در فرصت‌های بین‌المللی، مترصد بهره‌گیری از فرصت نمایشگاه‌های داخلی و خارجی است.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: موفقیت‌های بین‌المللی تبریز در کسب عنوان پایتخت بافت فرش، نگارگری اسلامی، مدیریت اطلس‌ شهرهای اسلامی و کلان‌شهرهای جهان، همگی از قابلیت‌ و چشم‌انداز ویژه تبریز در اعتلای اهداف 2018 حکایت دارند.

وی تصریح کرد: حوزه بین‌الملل در مجموعه شهرداری تبریز در چارچوب سیاست‌ها و مواضع بین‌المللی کشورمان و به دور از جنبه‌های تشریفاتی، در خدمت شاخص‌های توسعه شهر است. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.