قدس آنلاین - ایلام: فرماندار ایلام گفت: ۵۳۱ شعبه اخذ رای برای مجلس خبرگان در ایلام در نظر گرفته شده است.

۵۳۱ شعبه اخذ رأی مجلس خبرگان در ایلام مستقر می شود

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، ناصر خوش خبر با بیان اینکه تمسک به قانون و اخلاق لازمه یک انتخابات سالم و رقابتی است، اظهارداشت: توجه به اخلاق و رعایت چارچوب قوانین از سوی نامزدهای انتخابات و هواداران آنها، مصالح نظام را تامین می کند و هم لبیک به فرمان رهبری است.

وی با اشاره به اینکه همه فرمانداران شهرستان های استان ایلام تمهیدات لازم را برای برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم فراهم کرده اند و اکنون بستر برای حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای مهیا است، افزود: با توجه به متفاوت بودن انتخابات مجلس خبرگان با مجلس شورای اسلامی و تعداد نامزدها در این مجلس، هر یک از نامزدهای خبرگان رهبری که رای بیشتری اخذ کند به مجلس راه می یابد ضمن اینکه این انتخابات مرحله دوم ندارد اما نمایندگان مجلس باید آرای آنها به حد نصاب برسد در غیر این صورت انتخابات به مرحله دوم کشیده می شود.

فرماندار ایلام به استقرار 531 شعبه اخذ رای برای مجلس خبرگان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: از این تعداد 356 شعبه ثابت و 175 شعبه سیار است و مردم می توانند آرای خود را به این صندوق ها بریزند و نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

ناصر خوش خبر از صدور احکام مجریان انتخابات مجلس خبرگان رهبری در این حوزه انتخابیه خبرداد و بیان داشت: بیش از 10 هزار نفر اعم از اعضای شعبه، بازرسی، عوامل اجرایی و امنیتی و انتظامی که هر کدام شرح وظایف خود را دارند در این انتخابات در پای صندوق های رای مستقر خواهند بود.

وی با بیان اینکه 334 شعبه اخذ رای در این شهرستان در حوزه انتخابیه ایلام (حوزه شمالی) شامل شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، سیروان، مهران و ملکشاهی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی مستقر می شود، افزود: از این تعداد 227 شعبه ثابت و 107 شعبه نیز سیار هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.