قدس آنلاین – یزد: در دومین جشنواره کشوری گلچین هلال که در شیراز برگزار شد، روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد در بخش انتشارات مقام اول کشوری را کسب کرد .

کسب مقام اول جمعیت هلال احمر استان یزد در دومین جشنواره کشوری گلچین هلال

به گزارش قدس آنلاین از یزد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : دومین جشنواره سراسری با هدف تحلیل از روابط عمومی های برتر استان ها، سازمان های تابعه و معاونت های جمعیت هلال احمر سراسر کشور برگزار ،که نخستین دوره این جشنواره نیز سال گذشته در بندر انزلی برگزار شده بود.

دکترحمیدپارسائیان با تاکید بر اینکه این جشنواره در پنج رشته ارتباطات رسانه ای، انتشارات و تبلیغات، امداد تصویری، عکس و فیلم و روابط عمومی الکترونیک برگزار شد، گفت: این جشنواره در سه سطح استان های برخوردار، استان های متوسط و کمتر برخوردار و همچنین سازمان های تابعه و معاونت ها برگزار شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد توانست مقام اول در بخش انتشارات در دومین جشنواره گلچین هلال که به میزبانی شیراز برگزار شد ، را کسب نماید.

پارسائیان اضافه کرد: بدیهی است که سازمان‌ها و ادارات بدون موفقیت در حوزه روابط عمومی نمی‌توانندبه عنوان یک سازمان موفق مطرح شوند و موفقیت هر سازمان بستگی به اهمیت و حمایت و توجه مدیر ارشد آن سازمان به روابط عمومی را دارد و هرچه این ارتباط صمیمی و همدلی بیشتر شود نیل به اهداف عالی آن سازمان سهل‌تر خواهد بود.

لازم به ذکر است روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد در اولین جشنواره گلچین هلال که سال قبل به میزبانی بندرانزلی برگزار ، حائز رتبه سوم در بخش فعالیتهای ویژه شده بود.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.