مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: منشأ گردوخاک موجود در اهواز کاملا داخلی بوده و همچنان ادامه دارد.

منشأ گرد و خاک خوزستان کاملا داخلی است/فروکش گرد و خاک با نخستین بارش در روز گذشته

کوروش بهادری در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود گردو خاک حاکم بر اهواز تا بعدازظهر روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه دید تا 50 متر گزارش شده است ادامه داد: منشأ گردوخاک موجود در اهواز کاملا داخلی بوده  و همچنان ادامه خواهد داشت.
مدیرکل هواشناسی استان خوزستان بیان کرد: گردو خاک موجود همه شهرهای آبادان، خرمشهر شادگان سوسنگرد را درگیر کرده است که امید می‌رود تا صبح یکشنبه از غلظت گردوخاک کاسته می‌شود.
وی با بیان اینکه اوج گردوخاک روز دوشنبه و با شدت بیشتر پیش بینی شده است عنوان کرد: براساس گزارشات واصله پیش‌بینی می‌شود که روز شنبه سامانه بارشی وارد استان شود که در همین راستا با نخستین بارش گردوخاک کاسته می‌شود.
بهادری با تأکید براینکه سالخوردگان، کودکان، بیماران تنفسی از خروج در هوای آلوده خودداری کنند گفت: براین اساس اخطاریه از سوی اداره کل هواشناسی برای این وضعیت صادر شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بیسواد افراطی منحرف IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
    0 1
    این ادعا کاملا دروغ است. چرا که این گرد و غبار در کردستان و ایلام و کرمانشاه هم دیده می شود. ضمنا خرمشهر و آبادان اصلا منتهی الیه جنوب غرب خوزستان و در لب مرز هستند. بادهای خوزستان هم که از شرق به غرب نمی وزند که بگوییم غبار را از شادگان به خرمشهر آورده اند! متاسفانه حقیقت تلخی این وسط هست که دنبال تحریک مردم خوزستان هستند. سازمانهای اطلاعاتی باید تحرکات این کارشناس نمایان مشکوک را بشدت رصد کنند.