امام جمعه اهل سنت تایباد واقع در شرقی خراسان رضوی گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات هفتم اسفند بار دیگر پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان می دهند.

مردم با حضور در انتخابات پایبندی خود به را به نظام نشان خواهند داد

به گزارش قدس آنلاین، مولوی غلام نبی توکلی در گفت و گو با ایرنا حضور گسترده مردم در انتخابات را نشانگر پیروزی ملت ایران در خلق حماسه ای دیگر توصیف کرد.
وی افزود: دشمنان ایران اسلامی درصدد دلسرد کردن مردم برای شرکت در انتخابات هستند لذا باید مردم کشورمان با حضوری پرشور و حداکثری نقشه های دشمن را خنثی کنند.
امام جمعه اهل سنت تایباد ادامه داد: لزوم شرکت در عرصه انتخابات بر همگان ثابت شده زیرا با حضور در انتخابات آینده کشور را در همه حوزه ها رقم خواهیم زد و در تصمیم گیری برای ایران اسلامی سهیم خواهیم بود.
وی در خصوص نامزدهای انتخاباتی نیز گفت: فردی که به عنوان نماینده انتخاب می شود باید دارای بینش سیاسی بوده و منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح دهد و اکنون که به دنبال جمع آوری رای از سمت مردم می باشد خود را به درستی معرفی کند و سعی بر این داشته باشد که بتواند اعتماد مردم را جلب کند.
مولوی توکلی افزود: نامزد ها باید ظرفیت پیروزی و تحمل شکست را داشته باشند و در طول برگزاری رقابت اخلاق انتخاباتی را رعایت کرده و از تخریب یکدیگر بپرهیزند.
وی ادامه داد: رای در انتخابات به عنوان یک امانت است لذا مجریان و ناظران برگزاری انتخابات باید امانتداری آرای مردم را برعهده داشته باشند تا بتوانیم در هفتم اسفند ماه به کوری چشم دشمنان حماسه ای دیگر برای جمهوری اسلامی ایران رقم بزنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.