پیکر پاک شهید سردار حمیدرضا انصاری از شهدای مدافع حرم روز یکشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار و جمعی از مسئولان اجرائی، قضایی و انتظامی این استان بر دوش مردم ولایتمدار شهرستان اراک تشییع شد.

پیکر مطهر سردار حمیدرضا انصاری شهید مدافع حرم در اراک تشییع شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، مردم ولایتمدار و شهید پرور اراک از نقاط مختلف استان مرکزی در آیین وداع و تشییع پیکر مطهر این شهید حرم حضور یافتند.
پیکر مطهر این شهید مدافع حرم از میدان شهدای اراک در مسیر سه کیلومتری تا گلزار شهدای این شهر تشییع شد.
در این آیین، لحظه به لحظه به جمعیت حاضر اضافه می شد به طوری که همه خیابان های منتهی به خیابان امام خمینی(ره) بسته و مملو از جمعیت بود.
نیروهای مسلح از قبیل فرماندهان و کادر پدافند هوایی ارتش، نیروی انتظامی و سبزپوشان سپاه روح الله استان مرکزی نیز با لباس ها و سربند های یک دست در این آیین حضور داشتند و با همرزم خود وداع کردند.
پیکر این شهید بزرگوار پس از آیین تشییع و قرائت نماز میت به امامت آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با نوای گروه موزیک سپاه روح الله استان مرکزی و مارش عزا به خاک سپرده شد.
آیین ختم شهید انصاری، عصر امروز یکشنبه از ساعت 15 تا 17 در مسجد سیدهای برگزار می شود.
شب گذشته نیز آیین شبی با شهید با حضور جوانان مومن و ولایتمدار استان مرکزی در مصلای بیت المقدس شهرستان اراک برگزار شد.
سردار شهید حمیدرضا انصاری ازشهدای مدافع حرم در شهرستان اراک است که از سوی سپاه روح الله استان مرکزی برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه اعزام شد و در 22 بهمن سال جاری به مقام والای شهادت نائل شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.