مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: دختر جوان مشهدی که با در دست داشتن یک پیت بنزین قصد خودسوزی داشت از این اقدام منصرف شد.

خودکشی دختر جوان مشهدی روی پل عابر پیاده میدان شهید فهمیده نافرجام ماند

به گزارش قدس آنلاین، آتشپاد دوم حسن در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: دقایقی پیش دختر جوانی که روی پل عابر پیاده میدان شهید فهمیده مشهد با در دست داشتن یک پیت بنزین قصد خودسوزی داشت از این اقدام منصرف شد.
وی افزود: این دختر جوان که اجازه نزدیک شدن دیگران را نمی‌داد مدام تهدید به خودکشی می کرد، هرچند پیش‌بینی‌های لازم جهت مقابله با هرگونه اقدامی از سوی نیروهای آتش‌نشان صورت گرفته بود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: این اقدام دختر جوان سبب ایجاد یک ترافیک سنگین و مسدودشدن راه در محدوده میدان شهید فهمیده شد که با حضور پلیس، عوامل امدادی آتش‌نشانی و درخواست مردم در نهایت با انصراف وی از این اقدام غیرمنطقی و احساسی همراه شد و این هیاهو متوقف شد.
جعفری گفت: هنوز از علت دقیق این اقدام دختر جوان خبری در دست نیست و بررسی‌های کارشناسان حوزه اجتماعی و خانواده نیروی انتظامی در این رابطه ادامه دارد و این دختر در اختیار این گروه قرار گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.