۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵
کد خبر: 352208

به منظور ارتقای رفاه و اطمینان خاطر مردم در ایام تعطیلات نوروز، بسته بیمه حوادث نوروزی شرکت بیمه دانا به متقاضیان ارایه می‌شود.

بیمه دانا مسافران نوروزی را بیمه می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، بسته نوروزی بیمه دانا در قالب بیمه‌نامه‌های کوتاه‌مدت یک ماهه برای جبران خسارت و زیان‌های مالی و جانی در رشته‌های بیمه‌ای شامل بیمه بدنه خودرو، بیمه تجهیزات الکترونیک، بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی، بیمه حوادث انفرادی و خانواده با ویژگی‌های زیر طراحی شده است:

بیمه بدنه خودرو

در این بیمه کلیه خسارات جزیی و کلی ناشی از حوادث رانندگی به صورت کوتاه مدت یک ماهه با احتساب تخفیفات ویژه تحت پوشش خواهد بود.

بیمه تجهیزات الکترونیک

در این بیمه‌نامه کالاهای الکترونیکی مانند لپ تاپ، دوربین فیلمبرداری و عکسبرداری برای مدت یک ماه در مقابل خطرات حوادث طبیعی، آتش‌سوزی، آبدیدگی و شکست با حق بیمه مناسب تحت پوشش است.

بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی و خطرات تبعی

در این بیمه‌نامه نیز ساختمان‌های مسکونی، موجودی اثاثیه و خودروی توقف شده در پارکینگ و مسئولیت مالی بیمه‌گذار در مقابل همسایگان در برابر خطرات آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، زلزله، طوفان و سرقت در چارچوب کلوزهای مربوطه با حداقل حق بیمه تحت پوشش خواهد بود.

بیمه حوادث انفرادی و خانواده

در این بیمه‌نامه کلیه غرامت ناشی از فوت و از کارافتادگی دائم و هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه سرپرست خانواده به همراه خانواده شامل همسر، پدربزرگ و مادربزرگ و فرزندان با سرمایه‌های تعیین شده از سوی آن‌ها با حق بیمه پایین تحت پوشش قرار دارد.
علاقه‌مندان به استفاده از بسته نوروزی بیمه دانا می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به کلیه شعب و نمایندگی‌های این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.