۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵
کد خبر: 352231

قدس آنلاین – رها واعظی: پرچمدار جدید کمپانی سامسونگ رونمایی شد.

گلکسی S۷ و S۷ Edge سامسونگ رونمایی شد

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ بالاخره از دو پرچمدار جدید خود با نام های گلکسی S7 و S7 Edge رونمایی کرد.

این دو گوشی هوشمند دارای اسلات کارت حافظه ی میکرو SD و باتری قوی تر می باشند. به این ترتیب کاربران می توانند بدون نیاز به پرداخت برای ایجاد کردن امکان افزایش حافظه، حافظه ی گوشی خود را افزایش دهند.

این دو گوشی هوشمند جدید سامسونگ که مدت ها بود دنیای تکنولوژی را منتظر خود گذاشته بود، با باتری قدرتمند ویژگی قابل توجهی به عنوان گوشی هوشمند دارند. گوشی هوشمند S7 دارای باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی و گوشی هوشمند S7 Edge دارای باتری 3 هزار و 600 میلی آمپر ساعتی می باشد.

S7 Edge دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با ضخامت نسبتا باریک است و صفحه نمایش آن از تکنولوژی 3D Thermo Forming بهره می برد. بر همین اساس تصاویر و زاویه ی دید برای کاربران در هنگام عقب و جلو رفتن دستگاه انعطاف پذیر تر می باشد.

هر دو مدل این گوشی های تا عمق 1.5 متر به مدت 30 دقیقه در آب دوام می آورند.

این دو گوشی دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی می باشند و کیفیت تصویری بهتری نسبت به مدل های پیشین گلکسی دارند.

گوشی هوشمند گلکسی S7 Edge دارای پردازنده ی Snapdragon 820 به همراه رم 4 گیگابایتی است. قیمت این مدل براساس احتمالات بیش از 800 دلار پیش بینی شده است.

گوشی هوشمند گلکسی S7 نیز از نظر ظاهرای بسیار مشابه S6 می باشد و دارای صفحه نمایش 5.1 اینچ می باشد.

صفحه نمایش مدل گلکسی S7 دارای کیفیت هزار و 440 در 2 هزار و 560 است.

آندروید نصب شده بر روی این گوشی هوشمند Marshmallow است. این مدل نیز از پردازنده ی Qualcomm 820 با رم 4 گیگابایتی بهره گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.