قدس آنلاین- یزد : فرمانداری مهریزگفت : مجریان انتخابات اعم از بازرسی ، نظارتی و ا جرایی تنها در راستای انجام وظایق قانونی خود فعالیت می کنند .

مجریان انتخابات از آرای مردم پاسداری کنند

به گزارش قدس آنلاین از یزد، سید محمد رستگاری در جمع نمایندگان فرماندار در شعبه های اخذ رای اظهارداشت : رعایت مقررات ، بی طرفی کامل در امر برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی موجب دلگرمی مردم به مجریان انتخابات و حضور گسترده آنها در پای صندوق های اخذ رای می شود

وی افزود: رای مردم امانت است و حراست از آن در گرو وظیفه تمامی متولیان امر برگزاری انتخابات و بخصوص نمایندگان فرماندار در پای صندوق های اخذ رای است .

بالاترین مقام اجرایی شهرستان خاطرنشان ساخت: در شهرستان مهریز ۵۳ شعبه اخذ رای با یک هزار و ۲۰۰ عوامل اجرایی ، نظارتی ، بازرسی و امنیتی در روز هفتم اسفندماه وظایف خود را در راستای اجرای مقررات انجام می دهند .

رستگاری تصریح کرد: از مجموع ۵۳ شعبه اخذ رای ، ۲۷ شهری و ۲۶ روستایی هستند و از این تعداد ۳۷ صندوق ثابت و ۱۶ صندوق نیز سیار است .

فرماندار شهرستان مهریز گفت: تمامی مراحل انتخابات از ابتدا تا انتها باید با نظم و ترتیب و طبق قانون برگزار شود تا شاهد انتخاباتی سالم ، قانونمند و پرشور باشیم .

وی اظهارداشت : حضور نمایندگان فرماندار و عوامل اجرایی برای هماهنگی لازم است تا همگی با آمادگی کامل نسبت به برگزاری انتخاباتی هفتم اسفندماه بکوشیم .
پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه برگزار می شود .

گفتنی است تعداد واجدان شرایط رای دادن در این استان ۶۶۵ هزار و ۵۰۴ نفر است که از این تعداد ۵۲ هزار و ۱۱۵ نفر مربوط به حوزه اردکان ، ۸۶ هزار و ۴۱۷ نفر مربوط به حوزه تفت و میبد ، ۱۲۱ هزار و ۲۹۳ نفر مربوط به حوزه های مهریز، ابرکوه ، بافق ، بهاباد و خاتم و ۴۰۵ هزار و ۶۷۹ نفر هم مربوط به حوزه یزد و اشکذر است. 

۲۸ نامزد انتخاباتی برای تصاحب یک کرسی نمایندگی حوزه مهریز، ابرکوه ، بافق ، بهاباد و خاتم در بهارستان با یکدیگر رقابت می کنند. 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.