قدس آنلاین - ایلام: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: مراکز درمانی استان ایلام به ۲۰۰ نیروی پرستار دیگر نیاز مبرم دارد.

نیاز ایلام به ۲۰۰ پرستار

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، دکتر علی دل پیشه در مراسم تجلیل از پرستار نمونه با بیان اینکه استان ایلام با کمبود پرستار مواجه است، اظهارداشت: تجلیل از پرستاران نمونه استانی یکی از اولویت‌های کاری این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک ‌هزار پرستار در مراکز مختلف درمانی به مردم استان ایلام در حوزه سلامت خدمت می‌کنند، افزود: با وجود این تعداد نیروی پرستار، همچنان استان ایلام با کمبود نیرو در این بخش مواجه است و به بیش از 200 پرستار دیگر نیاز داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ارزش و اهمیت کار و تلاش پرستاران را بسیار مهم دانست و بیان داشت: امسال نیز همانند گذشته در مراسمی با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان از پرستاران نمونه استان قدردانی بعمل آمد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام نیز در این مراسم با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت طرحی عظیم است که با هدف خدمت به مردم به اجرا درآمده است، گفت: این طرح به بهترین شکل ممکن در استان اجرایی شده و مردم از مزایای آن بهره مند شده اند.

عبدالنور کردجمشیدی با اشاره به اینکه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با تمام توان طی ماه‌های آتی نیز طرح تحول سلامت را ادامه خواهد داد، اظهارداشت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت بخشی از کاستی های این حوزه مرتفع شده و روند درمان بیماران بهبود نسبی پیدا کرده است.

گفتنی است در پایان این مراسم نیز از پرستاران نمونه استان ایلام با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.