مدیرعامل ترافیک هوشمند الیت شهرداری مشهد گفت: ساز و کاری در نظر گرفته شده که پرداخت وجوه الیت با عوارض خودرو الزامی می‌شود.

پرداخت وجوه الیت همراه عوارض خودرو در مشهدمقدس الزامی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، سیدحسین هاشمی‌زادگان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در دفتر مدیریت این شرکت برگزار شد، اظهار داشت: مردم همواره در مواقعی که باید وجه پرداخت کنند کراهت داشته و به همین دلیل فعالیت شرکت الیت با چالش‌های زیادی رو به رو بوده است.
وی افزود: موضوع مدیریت پارک حاشیه‌‌ای مطلبی است که در تمام دنیا مطرح بوده و هم‌اکنون نیز در مشهد 74 درصد توقفات زیر نیم ساعت است به عبارت دیگر 74 درصد از خدمات شرکت الیت به شهروندان به‌صورت رایگان انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت شهرداری مشهد با بیان اینکه امتیازاتی برای افرادی که استفاده بالایی از پارکینگ‌هایی سطح شهر در شرکت الیت مشهد در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی کرده‌ایم  که برای افراد اشتراک ماهانه با قیمت  30 هزار تومان در نظر گرفته شود تا افرادی که منزلشان دارای پارکینگ نبوده و یا  برای رفت و آمد به محل کار خود از خودروی شخصی استفاده می‌کنند از این امکان بهره مند شوند.
هاشمی‌زادگان با بیان اینکه هم‌اکنون 40‌پارکینگ زیرنظر شرکت الیت در شهر مشهد وجود دارد، بیان کرد: 4000 فضای پارک نیز مانند جنت، فردوسی دو  و مجد در دست احداث است.
وی میزان خطای پارکبانان شرکت الیت مشهد برای پارک خودروهای خود را 0.03 درصد عنوان کرد و اظهار داشت: برای کاهش میزان این خطاها نیز سامانه پیامکی در نظر گرفته شده که تمام تراکنش‌های این شرکت را به اطلاع صاحب پلاک می‌‌رساند.
مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت شهرداری مشهد با اشاره به تعداد زیاد بدهکاران به این مجموعه، بیان کرد: ساز و کاری برای پرداخت وجوه این شرکت در نظر گرفته شده که افراد همراه با عوارض خودرو باید وجوه بدهکاری خود به الیت را نیز پرداخته و علاوه بر این رایزنی با سایر مراجع از جمله معاینه فنی برای الزام افراد به پرداخت وجوه مدیریت ترافیک هوشمند در دستور کار قرار گر فته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.