قدس آنلاین - یزد : استاندار يزد در چهارمين جلسه راهبري و مديريت اقتصاد مقاومتي استان گفت : اقتصاد مقاومتي دستور كار مشترك دولت و بخش خصوصي است

اقتصاد مقاومتي دستور كار مشترك دولت و بخش خصوصي است

به گزارش قدس آنلاین از یزد، سید محمد ميرمحمدي درچهارمين جلسه ستاد راهبري و مديريت اقتصاد مقاومتي استان  تشريح گزارش ديدار كارگزاران نظام با مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي اظهارداشت : اقتصاد مقاومتي فقط مربوط به دولت نيست و بخش خصوصي نيز در اين امر مشاركت دارد كه مطمئناً بخش‌ها و افراد ديگري از نهادهاي كشور را با خود دخيل می‌کند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتي ثروت آفرينی، فقرزدایی و عدالت اجتماعي را به همراه دارد و باروحیه‌ای جهادي اجرايي می‌شود.

ميرمحمدي تصریح کرد : قانون رفع موانع توليد و رقابت‌پذیری، تدوين راهبردهاي اقتصاد دانش‌بنیان بر پايه اقتصاد مقاومتي، تهيه مجموعه اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتي، رايزني با مراكز علمي و صاحب‌نظران اقتصادي ازجمله اقدامات دولت در استان و كشور در رابطه با اجرایی ساختن سیاست‌های اقتصاد مقاومتي است.

استاندار خاطرنشان ساخت : مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقدامات ما در استان، تدوين برنامه‌های استاني با محوريت فصول مشخص سیاست‌ها و برنامه‌های كلي اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و دولت است.

عالی‌ترین مقام دولت تدبير و اميد در استان گفت : برنامه‌های استاني می‌بایست مبتني بر برنامه‌های توسعه كشور و برنامه ششم باشد که بعد از تصویب بنيان اقتصاد مقاومتي را پی‌ریزی کند.
استاندار يزد در پايان بحث كاهش تكيه اقتصاد ايران بر فروش نفت را ازجمله مهم‌ترین فصول اقتصاد مقاومتي عنوان و خاطرنشان ساخت: در برنامه ششم توسعه سعي شده تا جايي كه امكان دارد تكيه اقتصاد از نفت كاهش يابد و مبنا بر توليد باکیفیت قرار گيرد تا كشور علاوه بر تکیه‌بر توان خود از تکانه‌های اقتصادي در امان باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.