قدس آنلاین - ایلام: معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: در ایام نوروز، آمادگی پذیرایی از بیش از ۱۰۰ هزار مسافر نوروزی و کاروان‌های راهیان‌نور در ایلام را داریم.

آمادگی ایلام برای پذیرایی از ۱۰۰ هزار مسافر نوروزی

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، شاپور پولادی در نشست اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر با محوریت پذیرایی و راهنمایان مسافران نوروزی با بیان اینکه ایلام آماده استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان‌نور است، اظهارداشت: در جلسه اعضای ستاد پیرامون موضوع اساسی نحوه پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی بحث و تبادل نظر شد و به نتایج مطلوبی نیز در این راستا رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه پذیرایی و راهنمایان مسافران نوروزی در تمام ایام به ویژه ایام نوروز از اولویت‌های استانداری محسوب می‌شود، افزود: بازرسی بهداشتی از اماکن مهمان‌پذیر و رستوران‌ها و برپایی نمایشگاه‌های مرتبط با موضوع به اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر در استان ایلام ابلاغ شده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام به ثبت بیش از 120 هزار مورد اقامت در نوروز گذشته اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: دستگاه‌های متولی باید از هم‌اکنون تمهیدات لازم را برای این مهم فراهم کرده تا میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران نوروزی و کاروان‌های راهیان‌نور باشیم.

شاپور پولادی با بیان این مطلب که یک‌هزار مکان پذیرایی از مسافران نوروزی توسط 100 اکیپ بهداشتی، بازرسی و نظارت می‌شود، یادآور شد: این دستگاه اجرایی به سهم خود در راستای توسعه گردشگری در استان تلاش کرده و تلاش‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام به واسطه فراهم آوردن موضوع پذیرایی از گردشگران و ... قابل تقدیر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.