قدس آنلاین- تبریز: عضو ستاد انتخابات استان و مدیرکل ثبت احوال آذربایجان شرقی داشتن شناسنامه و کارت ملی را برای همه رای‌دهندگان الزامی اعلام کرد و گفت: تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است تا هیچ یک از واجدین شرایط رای دادن در استان از رای دادن باز نمانند.

 داشتن شناسنامه و کارت ملی برای رای‌دهندگان الزامی است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، علی جعفری آذر در جلسه ستاد انتخابات استان، با بیان این که درخواست صدور شناسنامه در ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته است، افزود: با تلاش شبانه‌روزی ادارات ثبت احوال، همه درخواست‌ها پاسخ داده شده و همه شناسنامه‌های مورد درخواست صادر شده است.

وی افزود: با شرکت پست نیز هماهنگ شده است تا شناسنامه‌های صادره را تا روز جمعه به دست صاحبان آنها برسانند.
جعفری آذر با بیان این که ادارات ثبت احوال در روز جمعه نیز باز خواهد بود، افزود: اگر هر فردی به هر دلیل موفق به دریافت شناسنامه خود از پست نشده و یا شناسنامه‌اش مفقود شده باشد در روز جمعه می‌تواند با مراجعه به ادارات ثبت احوال شناسنامه خود را دریافت کند.
وی در خصوص افرادی که کارت ملی ندارند نیز گفت: افرادی که به هر دلیل کارت ملی در اختیار ندارند می‌توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال، فرم ابلاغ شماره ملی را برای حضور در پای صندوق رای دریافت کنند.
جعفری آذر افزود: علاوه بر این شماره 1510 برای ارتباط شعب اخذ رای با ثبت احوال استان جهت اعلام شماره ملی افراد در نظر گرفته شده است

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.