قدس آنلاین- تبریز:دبیر هیئت بازرسی انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: فرآیند بازرسی انتخابات در شبستر به عنوان شهرستان منتخب کشور از طریق سامانه جامع انتخابات به صورت کاملا هوشمند انجام می‌گیرد.

شبستر، شهرستان منتخب برای بازرسی هوشمند انتخابات در کشور

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، رسول مباشرجنت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز، اظهار داشت: برای هر 20 شعبه انتخاباتی در سطح استان یک بازرس و در هر 10 شعبه صعب‌العبور مناطق روستایی یک بازرس انجام وظیفه می‌کند که آموزش‌های لازم به هیئت‌های بازرسی شهرستان‌ها و سربازرسان به صورت مجزا ارائه شده است.

مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری ادامه داد: فرآیند بازرسی انتخابات در شبستر به عنوان شهرستان منتخب کشور از طریق سامانه جامع انتخابات به صورت کاملا هوشمند انجام می گیرد.

مباشرجنت با اشاره به شعار «هر شهروند یک بازرس است»، ابراز داشت: در این دوره انتخابات از طریق سامانه هوشمند بازرسی و هیئت مرکزی انتخابات به هر شهرستان شماره مخصوصی تعلق گرفته تا عموم مردم از طریق این شماره بتوانند نکته نظرات خود را از روند برگزاری انتخابات به صورت پیامک به سامانه مزبور ارسال کنند تا از طریق هیئت‌های بازرسی مرتبط مورد بررسی قرار گیرند.

دبیر هیئت بازرسی انتخابات آذربایجان‌شرقی ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی هم می‌توانند از طریق شماره پیامک مخصوص نکته نظرات خود را به سامانه بازرسی ارسال کنند تا موارد ارسالی از طریق هیئت مرکزی بازرسی انتخابات کشور بررسی شده و به تناسب اقدامات لازم انجام شود.

وی اذعان داشت: در این دوره انتخابات تعداد دو هزار و 889 نفر بازرس، 208 نفر سربازرس و تعدادی بازرس ویژه در شعب انتخابات استان فعالیت می‌کنند که به طور کامل با وظایف و اختیارات محوله آگاهی داشته و برای اجرای صحیح قانون انتخابات و پیشگیری از تخلفات عمل می‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.