فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد که ماموران پلیس تا پایان اتمام شمارش آرای دو انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شعبات اخذ رای فرمانداریها حضور خواهند داشت.

اشتری: ماموران تا پایان شمارش آراء در شعب اخذ رای حضور خواهند داشت
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از (ایسنا)، سردار حسین اشتری ظهر امروز در حاشیه گردهمایی معاونان حقوقی و امور مجلس ناجا با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه که بدون حضور خبرنگاران برگزارشد گفت: در این جلسات موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار گرفت و اقدامات یک سال گذشته نیروی انتظامی ارزیابی شد.

وی ادامه داد: در کنار ارزیابی و آسیب شناسی این اقدامات برنامه‌های سال آینده ناجا نیز بررسی شد.

اشتری با بیان اینکه یکی از وظایف معاونت حقوقی و مجلس نیروی انتظامی ارتباط با مجلس و دستگاه قضا است، افزود:‌ این ارتباط در استانها خوب بوده است و امیدواریم بهتر نیز بشود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه معاضدت قضایی کارشناسان ناجا که حین ماموریت دچار مشکل شده‌اند و ... از جمله وظایف معاونت حقوقی و امور مجلس ناجا است افزود: ارائه آموزش‌های مربوط به رعایت حقوق شهروندی و آموزش ضابطان قضایی و .. از جمله مواردی است که توسط این معاونت‌ها انجام می‌شود.

آمادگی صد در صدی ناجا برای انتخابات

اشتری با تاکید بر اینکه از مدتی قبل پلیس آمادگی برای انتخابات را داشته است افزود: برای قبل، حین و بعد از انتخابات تصمیم گیری شده است.

اشتری تاکید کرد که ماموران پلیس تا پایان اخذ رای و شمارش آراء در شعب اخذ رای و فرمانداریها حضور خواهند داشت و بیش از 250 هزار مامور پلیس با همکاری سپاه و بسیج مسئولیت تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارند.

وی با توصیه به کاندیداها و طرفدارانشان افزود:علیرغم توصیه‌هایی که شده است متاسفانه در چند مورد در فضاهای حقیقی و مجازی تخلفاتی رخ داده که اقدامات قانونی در این زمینه انجام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: البته در این دوره شاهد کمترین تخلفات بوده ایم.

وی درباره حادثه سبزوار نیز اظهار کرد: این موضوع از طریق معاونت حقوقی ناجا و دادستانی در حال پیگیری است و امیدواریم طبق قانون عمل شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.