قدس آنلاین - ایلام: استاندار ایلام گفت: دوایر و دستگاه های دولتی امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات استان بگذارند.

دوایر دولتی امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات بگذارند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمدرضا مروارید در نشست شورای اداری استان ایلام با بیان اینکه ستاد انتخابات استان برای برگزاری هرچه باشکوه برگزار کردن انتخابات هفتم اسفند به تعداد زیادی خودرو که بالغ بر ۸۰۰ دستگاه است نیاز دارد، اظهارداشت: تمامی دستگاه های اجرایی استان امکانات و تجهیزات مورد نیاز مجموعه برگزار کننده انتخابات هفتم اسفند را در اختیار ستاد انتخابات استان قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه همکاری تمامی نهادها از ابتدای فرآیند شکل گیری انتخابات قابل قدردانی است، افزود: امیدواریم در سایه همدلی تمامی مجموعه مدیریتی استان شاهد انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم باشیم.

استاندار ایلام با بیان این مطلب که تاکنون کمترین مشکلی در زمان تبلیغات با همراهی نامزدها و هواداران آنها دیده نشده است، خاطرنشان ساخت: این موضوع نشان از بالندگی و روحیه احترام گذاشتن در میان داوطلبان و طرفداران آنهاست و امیدواریم این روحیه تا پایان برگزاری انتخابات تداوم داشته باشد.

محمدرضا مروارید با بیان اینکه در سال های پس از انقلاب به طور میانگین هر یک و نیم سال یک انتخابات در کشور برگزار شده است، بیان داشت: تمامی احزاب و جریانات سیاسی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی پروانه فعالیت دارند، مردم را به شرکت گسترده در انتخابات دعوت کرده اند که نشانه دلسوزی و وفاداری این گروه ها به آرمان های انقلاب و نظام دارد.

وی نتیجه حضور گسترده مردم در انتخابات را تشکیل یک مجلس قوی دانست و یادآور شد: تجربه سالیان گذشته در کشور و استان نشان می دهد در انتخاباتی که میزان حضور مردم در پای صندوق های رای بیشتر بوده، مجلسی قویتر و افرادی توانمندتر در خانه ملت حضور پیدا کرده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.