فاطمه ذوالقدر در پاسخ به سوالی درباره اینکه «آیا حاضرید برای محکوم کردن دخالت‌های اخیر انگلیس، به آیت‌الله جنتی رای بدهید؟» گفت: بله ما حاضر هستیم این‌ کار را انجام بدهیم.

به آیت‌الله جنتی رای می‌دهم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، فاطمه ذوالقدر عضو ائتلاف اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه " آیا حاضرید برای محکوم کردن دخالت‌های اخیر انگلیس، به آیت‌الله جنتی رای بدهید؟" گفت: بله ما حاضر هستیم که این‌کار انجام بدهیم. ما مشکلی با نظام و انقلاب نداریم و آقای جنتی هم جزو همین نظام و انقلاب است.

وی در پاسخ به سوال دیگری درخصوص خالی بودن لیست اصلا‌ح‌طلبان از کاندیداهای اقتصاددان اظهار داشت: شاید از میان خانم‌ها کسی نباشد ولی در میان آقایان هستند کسانی که حوزه‌ کاری آن‌ها اقتصاد است. خانم جلودارزاده در بین خانم‌ها هستند و در بین آقایان هم آقای هاشم‌زایی و نجفی را داریم که مهندس هستند و می‌توانند در زمینه اقتصادی موثر و مفید باشند.

عضو ائتلاف اصلاح‌طلبان با بیان اینکه کارگروه‌هایی در مجلس تشکیل خواهد شد تا این کمبود را جبران کنند عنوان کرد:  وضعیت فعلی جبهه‌ اصلاحات خوب است و اگر مردم حضور خوبی داشته باشند اصلاح‌طلبان می‌توانند موفق شوند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
    0 1
    منم به آیت الله جنتی رای میدم