قدس آنلاین/همدان: فعالیت مهندسان واحدهای فنی و ساختمانی در دانشگاه علوم پزشکی ؛ تغییرات گسترده ای در دانشگاه ایجاد کرده است.

بیمارستان های همدان بازسازی اساسی شده است.

 به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ دکتر حبیب الله موسوی بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان ، که به مناسبت روز مهندس سخن می گفت ، با اعلام مطلب فوق افزود: هم اکنون بیش از 25 درصد فضاهای بیمارستانی استان

بازسازی اساسی شده است.

وی گفت : برای نخستین‌بار است که به صورت متمرکز  در دانشگاه علوم پزشکی ، روز مهندس را گرامی می‌داریم چراکه خدمات این قشر زحمتکش و پرتلاش در دانشگاه نباید نادیده گرفته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: شرط ارائه خدمات سالم در طب و طبابت و ارائه خدمات سالم و باکیفیت درمانی در دانشگاه علوم پزشکی همین نیروهای پشتیبانی، مهندسی و فنی در دانشگاه ها هستند.

وی یادآورشد: بخشی از این افراد علاوه بر پشتیبانی یک وظیفه مهم  دیگری نیز ، در دانشگاه علوم پزشکی برعهده دارند که تبدیل خدمت به ثروت بوده که با این فعالیت ، بسیاری از اهداف این دانشگاه به ثمر رسیده است.

موسوی‌بهار با بیان اینکه در اجرای طرح تحول نظام سلامت مهندسین این دانشگاه فعالیت‌های بیشتری را در تبیین این طرح انجام داده‌اند، تاکید کرد: فعالیت واحدهای فنی، پشتیبانی و مهندسی به خصوص واحدهای آی‌تی و فناوری

متحول شده تا تولید منابع و ثروت دانشگاه علوم پزشکی بر باد نرود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در ادامه گفت:  انجام و ارائه طرح‌های فوری و برآوردها‌ی آنی و در نقشه‎کشی فعالیت‌های خوبی در طول چند سال اخیر انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر چندین پروژه در دانشگاه‌های استان از مراکز بهداشتی تا بیمارستان‌ها و دانشکده‌ها آغاز شده که هدف از تمام این خدمات ارائه خدمت با کیفیت در حوزه های درمانی در فضاهای مطلوب ، می باشد.

وی در آخر با اشاره به اینکه شرایطی چون امنیت و آسایش، رشد چند برابری را در عرصه علم و فناوری در کشور ایجاد خواهد کرد ؛ افزود: در طرح تحول نظام سلامت مهندسان تجهیزات پزشکی ، ورود فوق‎العاده‎ای داشتند و بعضی از

دستگاه‌های پزشکی را برای نخستین بار برای خدمات بهتر به مردم و شهروندان ارائه کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.