قدس آنلاین: امام جمعه بجنورد وقائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان شمالی با صدور بیانیه مشترکی از قشرهای مختلف مردم استان برای شرکت در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۷ اسفند ماه دعوت کردند.

مسئولان ارشدخراسان شمالی از قشرهای مختلف مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کردند

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون بارها با حضور  حماسی ،پرشور و آگاهانه خود در انـتخابات ، خدمتگزاران این نظام مقدس را با رای خود برگزیده و سرنوشت خویش را تعیین کردند.
بی شک حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای نه تنها عمل  به  وظیفه ملی و دینی است، بلکه مردم با این حضور، عظمت، بیداری ، وحدت و همدلی خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

اینجانبان در آستانه برگزاری دو انتخابات سرنوشت ساز پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی،از مردم فهیم خراسان شمالی باب الرضا (ع) گنجینه معرفتها دعوت می نمائیم، با تاسی از آرمان‌های امام خمینی (رحمت الله علیه)و الهام از رهنمودهای راهگشای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) همراه و همگام با ملت بزرگ ایران در پای صندوق های اخذ رای حاضر و با انتخاب نامزدهای اصلح   بار دیگر شور و شعور سیاسی خود را به نمایش گذاشته و با خلق حماسه ای بزرگ، برگ زرین دیگری در تاریخ این سرزمین به یادگار بگذارند.
ابوالقاسم یعقوبی
قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان بجنورد            سید علی اکبر پرویزی استاندار خراسان شمالی
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.