قدس آنلاین- تبریز: معاون فرهنگی پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی گفت: در ماه جاری ۲ هزار دانش آموز پسر استان در قالب کاروان راهیان نور به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

اعزام ۲ هزار دانش آموز آذربایجان‌شرقی به مناطق عملیاتی در ماه جاری

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، طاهر علمی در جلسه روسای آموزش و پرورش مناطق 2 استان که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش مراغه برگزار شد، اظهار داشت: سهمیه اعزام دانش آموزان استان به مناطق های عملیاتی جنوب و شمالغرب در سال جاری 24000 دانش آموز بود.

وی افزود: در ماه جاری 2 هزار دانش آموز پسر استان در قالب کاروان راهیان نور به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

معاون فرهنگی پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گفت: دشمن با تمامی امکانات خود می‌خواهد فرهنگ ضد اسلامی را در ذهن ما بذر پاشی کند و منطقه ما را به منطقه‌ای ناامن تبدیل کند.

وی افزود: باید توجه کنیم که اگر مدافعان حرم حضور نداشتند مشکلات فراوانی کشور ما را فرا می گرفت و وظیفه ما این است که حمایت و پشتیبانی از آنها را گسترش دهیم.

علمی در ادامه به موضوع هفته امور تربیتی اشاره کرد و گفت: تدابیر و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته امور تربیتی صورت گرفته است.

فرمانده لشکر عملیاتی 31 عاشورا نیز در این جلسه گفت: اگر وجود جریان‌های تکفیری در منطقه را ریشه‌یابی کنیم خواهیم دانست که ریشه آن در دست استکبار جهانی است.

اصغر عباسقلی‌زاده به نقش مدافعان حرم در امنیت منطقه اشاره کرد و گفت: وجود نیروهای مدافع حرم و نیروهای مردمی باعث شده است نقشه‌های پلید تکفیری‌ها خنثی شود.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از برنامه‌های پرورشی این اداره اشاره کرد و گفت: تاکید ما در این مجموعه بر عملیاتی کردن و اثر بخشی برنامه‌های پرورشی است.

جلیل اسلامی افزود: در فعالیت‌های پرورشی باید قبل از چگونگی کار، چرایی کار نیز تعریف شود و این یکی از اهداف و اولویت ما در این مجموعه است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.