قدس آنلاین - ایلام: مردم ایلام در انتخابات ۷ اسفند با حضور حداکثری خود حماسه ای بزرگ خلق کردند.

مشارکت ۷۵ درصدی مردم ایلام در انتخابات

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، دبیرستاد انتخابات استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان اینکه کار شمارش آرا پس از اتمام رأی گیری از شب گذشته تا کنون ادامه دارد، گفت: خوشبختانه مشارکت مردم در انتخابات حداکثری بوده و 75 درصد مردم استان ایلام در این انتخابات مشارکت فعال داشتند.

عباداله باقری با بیان اینکه نتایج شمارش آرا تا ساعاتی دیگر به اطلاع عموم مردم استان ایلام خواهد رسید، اظهار داشت: در این انتخابات بیش از 326 هزار نفر از واجدین شرایط با حضور در پای صندوق های رأی، کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کردند.

وی با اشاره به اینکه تخلفات انتخاباتی کاملاً رصد شده است، افزود: با کاندیداها و ستادهای تبلیغاتی آنها که تخلفی انجام داده باشند بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

گفتنی است بر اساس برخی گزارش ها در ساعات پایانی اخذ رأی، برخی کاندیداها و هواداران آنها در حرکتی کاملاً غیر اخلاقی و غیر اسلامی در برخی شعب اخذ رأی با شناسایی افراد بی بضاعت اقدام به خرید رأی می کردند که امیدواریم شورای محترم نگهبان، ستاد انتخابات و دستگاه های قضایی و انتظامی با شناسایی این کاندیداها و افراد وابسته به آنها، بر اساس قانون با این متخلفین برخورد شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.