قدس آنلاین-شهرکرد، آناهیتا موجودی؛ تاکنون بیست روستا جهت پوشش این کتابخانه سیار در منطقه کوهرنگ شناسایی شده است و از این پس کودکان و نوجوانان در  روستا های صعب العبور می توانند از فعالیتهای فرهنگی، هنر و ادبی کانون بهره مند شوند.

پرنده های کتاب در آسمان کوههای سربه فلک کشیده و آبشار های سربه زیر کوهرنگ 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیرکل کانون پرورش فکری استان چهار محال و بختیاری از افتتاح کتابخانه سیار روستایی در منطقه کوهرنگ خبر داد.

فرزاد رحیمی  گفت:  تاکنون بیست روستا جهت پوشش این کتابخانه سیار در منطقه کوهرنگ شناسایی شده است و از این پس کودکان و نوجوانان در  روستا های صعب العبور می توانند از فعالیتهای فرهنگی، هنر و ادبی کانون بهره مند شوند.

مدیر کل کانون با بیان اینکه یک دستگاه ماشین کاپرا ،برای این مرکز درنظر گرفته شده که توسط موسسه ی  «ارشد بختیاری » به کانون اهدا گردیده  است گفت: نماینده ی این موسسه نیز در افتتاح این کتابخانه حضور دارد.

وی افزود: این منطقه به دلیل بارش برف فراوان و صعب العبور بودن جاده هایش منطقه ای است که کودکان و نوجونان آن نمی توانند به مراکز ثابت کانون بیایند و کتابخانه ی سیار می تواند فعالیتها ی خوبی را در راستای  فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و دیگر فعالیتهای کانون برای این قشر ارایه دهد.

گفتنی است، کتابخانه سیار روستایی منطقه کوهرنگ صبح روز  13اسفند ماه 94 در شهرستان کوهرنگ با حضور جمعی از مسئولان کانون کشور و مسئولان استانی افتتاح می شود. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.