قدس آنلاین: ۸۵ درصد از داوطلبین شرکت کننده در آزمونهای ورود به حرفه مهندسان در این آزمون حضور یافتند .

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، آزمون ورود به حرفه مهندسان ، کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای  معماران تجربی در 8 حوزه امتحانی فرعی واقع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) همزمان با سراسر کشور برگزار گردید.

رییس اداره مقررات ملی و نظام مهندسی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در این زمینه گفت: در مجموع در این دوره از آزمون ها 152139 نفر در کل کشور شرکت کردند که سهم استان اصفهان از این تعداد  9303 نفر می باشد که از این تعداد 85 درصد از داوطلبین حضور یافتند .

امیر زاغیان اظهار داشت: داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته های معماری (نظارت ، اجرا و طراحی ) ، عمران (نظارت ، اجرا و محاسبات ) ، تاسیسات مکانیکی ، تاسیسات برقی ، شهرسازی ، نقشه برداری و ترافیک وداوطلبان شرکت کننده در آزمون کاردان های فنی ساختمان در رشته های معماری ، عمران ، تاسیسات مکانیکی ، تاسیسات برقی ، شهرسازی، نقشه برداری و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی جهت اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی  به رقابت پرداختند.

از شاخصه های بارز این آزمون در رشته معماری (طراحی) استفاده از میز طراحی و فراهم نمودن شرایط محیطی کاملاً یکسان برای اولین بار برای کلیه داوطلبین این رشته می باشد.

جهت ارتقا سطح کیفی و کمی برگزاری آزمون در دوره های بعدی، در پایان آزمون معماری (طراحی ) برگه های نظر سنجی که توسط اداره مقررات ملی و نظام مهندسی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان تهیه گردیده بود بین داوطلبین پخش گردید .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.