فعالیت پدیده با هیئت مدیره جدید به زودی از سرگرفته می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خراسان، مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی جزئیات جلسه پنج شنبه گذشته وزیر کشور بااستاندارخراسان رضوی درباره پدیده را تشریح کرد.

رسولیان گفت :با وجود این که پیش از این صحبت از واگذاری شرکت پدیده به سرمایه گذاران خصوصی در میان بود اما با توجه به این که مبلغ بدهی پدیده شاندیز به سهامداران حدود پنج هزار و 300 میلیارد تومان پیش بینی شده است و تامین این مبلغ به طور طبیعی از عهده یک نفر خارج است، به تازگی استاندار خراسان رضوی و مسئولان وزارت کشور به دنبال استفاده از توان و ظرفیت بانکی کشور برای حمایت از این پروژه هستند تا به نحوی هم مطالبات سهامداران تسویه شود و هم پروژه در ساختار قانونی به فعالیت خود ادامه دهد .

وی همچنین اضافه کرد: به این منظور از مدتی قبل موضوع واگذاری شرکت پدیده به یک بانک معتبر یا کنسرسیومی متشکل ازچند بانک پیشنهاد شد که اکنون به طور جدی در حال پیگیری است و همین طور که وزیر محترم کشور نیز اشاره کرده اند پنج شنبه گذشته نیز جلسه ای در این زمینه برگزار شد و نمایندگان بانک ها برای حمایت از پدیده نظرات خود را مطرح کردند .

رسولیان با بیان این که تاکنون به گزینه قطعی در این خصوص نرسیده ایم تصریح کرد: نحوه تسویه حساب با سهامداران موضوعی است که هنوز محل بحث و بررسی است و تا تکلیف آن روشن نشود نمی توان جزئیات این جلسات را منتشر و نامی از بانک یا بانک های حامی پروژه اعلام کرد. مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی همچنین یادآور شد :در صورت تشکیل این کنسرسیوم یا واگذاری این شرکت به یکی از بانکها ،سهامداران می توانند طی برنامه زمان بندی معین مطالبات خود را دریافت کنند .

وی همچنین با تاکید براین که مجوزهای شرکت پدیده نهایی و صادرشده است گفت:به زودی فعالیت این شرکت از سر گرفته خواهد شد و سهامداران در صورت تمایل می توانند سرمایه گذاری در این شرکت را به شکل قانونی ادامه دهند. رسولیان درباره آخرین وضعیت هیئت مدیره جدید پدیده نیز گفت: اعضای هیئت مدیره جدید تعیین شده اند و اختلافی در نوع ترکیب و حتی اسامی معرفی شده وجود ندارد . وی درباره زمان رسانه ای شدن ترکیب جدید نیز اظهار کرد :به نظر می رسد به زودی و پیش از پایان سال اعضای هیئت مدیره جدید معرفی می شوند و روند کارها را در دست می گیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرحیم کارخاه IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    28 0
    با سلام شما را به کسی که میپرستید قسم میدهم هرچه زودتر تکلیف مارا روشن کنید 14 ماه که خون دل خوردیم بدبختی کشیدیم زندان رفتیم سکته کردیم بچه مان یتیم شد دیگه صبر مون تموم شده اگر دین دارید هرچه سریتر به داد ما برسید که بیشتر ازاین شرمنده زن وبچه نباشیم نمیدانم تا به حال شرمنده زن وبچه شدید یانه یا علی
  • شهسواری IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    11 0
    باسلام خواهش میکنم حرفهامون را به گوش افراد بالا دست برسونید,الان یک سال و نیمه که پولمو تو پدیده گذاشتم و هروز با گریه و خون دل خودمو لعن ونفرین میکنم چرا به یه عده آدم سودجو اعتماد کردم خواهش میکنم بگین پولمونو بدن خدا وکیلی تو این وضع گرونی خودتونو جای ما بزارین بدبخت و بیچاره شدیم. اگه مسلمونید خدتونو جای ما بزارید که بدونید چقدر بی پولی بده,بچت مریض بشه پول نداشته باشی ببری دکتر,گوشت نداشته نباشی ماه به ماه بیاد و به بچت سویا بدی بخور,آقای وزیر,آقای ریس جمهور,آقای نماینده مجلس به دادمون برسید پولمونو بهمون بدین.
  • موسوی IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    14 1
    هرچه زودتر پول ما پس بدهید آن هم با سودش.ما منتظریم
  • ناشناس IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    7 0
    کارتان را که کردید حالا بی زحمت حق سهامداران بی اشگل بدید
  • رامین IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    6 0
    دروغ انتخاباتی
  • کسرا IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
    4 4
    باسلام و تشکر از اطلاع رسانیتان . امیدوارم همگی ما به آنچه مورد انتظار است برسیم . و پرچم پدیده هم که پروژه ای زیبا و هدفمنداست همچنان بالا بماند . واین گره فقط به دست دولتیان با تدبیر باز خواهد شد .
  • شهروند مشهدی IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
    4 0
    ده بار نوشتم و پاک کردم... خواستم توضیح بدم که چطور بخاطر پدیده بیچاره شدم!!! اما بازهم دیدم گفتنش سودی نداره! فقط خواهش میکنم شما به عنوان رسانه مردمی پیگیر حقوق مردم (حدود یکصدهزار سهامدار و خانواده هایشان که درگیر این موضوع هستند) باشید...
  • محمود IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
    0 0
    امیدوار این حرفای دروغتان راست باشه شما یعنی اصلا تاحالا شده راست بگید خدا شرمنده زن وبجه کنتان تا بفهمید ما جی کشیدیم بابا اگه توی کشور خودم سرمایه گذاری نکنم پس کجا سرمایه گذاری کنم
  • شهسواری IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
    1 0
    باسلام,آقایون مسوول خواهش میکنم,به وعده هاتون عمل کنید,دیگه چقدر صبر کنیم تو را خدا خودتونو جای ما بزارید,بچم۲ماه گوشت نخورده سویا ولوبیا بهش میدم تو را خدا پولمونو برامون زنده کنید,آقای وزیر,آقای نماینده به حرفانون عمل کنید
  • رضا IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    3 0
    مسئولین بدانند ببدداانندد'''''''صبر هم حد و اندازه دارد'''
  • رضا IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    1 0
    مطمئن باشید مردم از این دست دست کردن و ندادن پاسخ مناسب از طرف مسیولین خسته شده اند'''''''
  • رضا سمنان IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    1 0
    مسئولین بدانند خدا شاهد است همین دیروز یکی از سهامداران میخواست جلوی دفتر قدیمی پدیده خودش را اتش بزند'''''''ای وای بر سودجویان'''پس این مسئولین کجایند??????
  • رضا سمنان IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    1 0
    حتی اگر همون پول را تو بانک گذاشته بودند از پارسال تا الان کلی سود بانکی کرده و میتوانستند جوابگوی مردم باشند چرا اهمیتی نمیدهند??????? مطمئن باشید نمیگذاریم از حلقومشان بره پایین'''''''
  • محمد IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    0 3
    باسلام ی پیشنهاد دارم باعنایت به اینکه خودم هم سهام وهم واحد اقامتی دارم اگر ما از دوستان دولتی بخواهیم بدهی پدیده نسبت به سهامداران رافعلا خواستار نیستم منوط به اینکه فعالیت خود را بدون گیردادن اقایون با همون هیت مدیره قبلی شروع کنه فکر میکنم اکثر سهامداران باز نظرم موافق باشند. دوستان سهامدار لطفا شما هم نظر دهید تشکر
  • سهامدار IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    0 2
    ما سهامداران با توجه به مشکلاتی که دولت پیش آورد درخواست سهام داریم در غیر این صورت چنانچه پدیده بتواند ادامه فعالیت دهد نیازی به سرمایه خود نداریم و همچنان سهامدار می مانیم .
  • سهامدار بی تکلیف IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    3 0
    سلام لطفاٌ هرکی از طرف خودش حرف بزنه شما سهامدار محترم اگه دوس داری با شروع بکار مجدد پدیده پولتو همچنان دست شرکت بدی خب بده لطف کن جای بقیه حرف نزن. من اگه پدیده بیشترین سود تاریخ رو هم بده حاضر به اعتماد مجدد بهش نیستم. انقد که بدقولی دیدم فقط میخام به پولم برسم شش ماهه منو دارن میچرخونن. واقعا مسئولین اگه خودشون سرمایه گذاری میکردن بازم انقد ما سرگردانی داشتیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • رضا سمنان IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    3 0
    اوناییکه میگن ما حاضریم پولمان همچنان نزد پدیده باشه مطمئنم از خودشون هستند 'نفسشان از جای گرم بلند میشه اونها هیچ وقت شرمنده زن و بچه نبودند'نمیدونن سرافکندگی و شرمندگی مثقالی چند??????
  • محمد IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    0 0
    سهام دار بی تکلیف محترم هیچ کس نظرشو نمیخواد تحمیل کنه اما این ویا هر نظر دیگه ای که بشود داد تا کمی از بار مشکلات کاسته شود مردم اگر تکلیف خودشون رو می دانستند وگذشت زمان ومسایل دیگر اتفاق نمی افتاد کسی هجوم برای بازپسگیری سرمایه خودشو نداشت ویاگرا میشود اقایون دادستانی یک یا چند نفر از سرمایه گذاران رادر جلسات شرکت میدادند ونظر خواهی میگردند بهتر نبود؟
  • m IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    فقط پهلوان
  • سهامدار بی تکلیف IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    آقا محمد سلام جسارت نباشه به هرحال هرکسی نظری داره من قبل از اینکه این اتفاقات برای پدیده بیفته سهامم رو فروختم که از شانس بدم خوردم به این اوضاع پدیده. شمام اگه مثل من همه پس اندازت رو سرمایه گذاری میکردی بازم همین نظرو داشتی؟؟ شرکتهای با این همه دک و پوز باید فکر این روزها رو هم بکنن که اگه به این مشکلات برخوردن یه راهی واسه رضایت سهامداران داشته باشن. منتظر جواب هستم...