ساری- خبرنگار قدس آنلاین : فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری ۸۳ نفر در ارتباط با خرید آراء در مازندران خبر داد.

دستگیری ۸۳ نفردرارتباط با خرید آراء در مازندران

مسعود جعفری‌ نسب در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات مازندران در استانداری با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش بسیار اثرگذاری در حماسه حضور مردم داشتند ، افزود : رسانه‌ها عظمت حضور مردم را به خوبی اطلاع‌رسانی نمودند و اگر حضور رسانه‌ها نبود این عظمت حضور در سکوت برگزار میشد و بازتاب جهانی نداشت.

وی با اعلام اینکه نیروهای انتظامی از ساعت اولیه برای تامین امنیت در 3045 شعبه اخذ رای حضور داشتند ، یادآور شد : اعضای هیأت امنیتی و اجرایی تعامل بسیار مناسبی داشتند.

فرمانده انتظامی استان مازندران درباره مهم‌ترین تخلف انتخاباتی در استان گفت : خرید آراء اقدام بسیار زشتی بود که اتفاق افتاد که در همین ارتباط 83 نفر در استان مازندران دستگیر و در اختیار دادگستری قرار گرفتند.

جعفری‌ نسب درباره جشن پیروزی‌ پس از انتخابات داوطلبان نمایندگی مجلس نیز گفت: مشکلی در این ارتباط نداریم ولی روند شادی‌ها نباید بگونه ای باشد که برای مردم مشکل ایجاد کند.

وی خطاب به داوطلبان نمایندگی مجلسی که ممکن است نسبت به روند برگزاری انتخابات انتقاد داشته باشند، یادآورشد: داوطلبان نمایندگی مجلس انتقادات را از مجاری قانونی پیگیری کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.