قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: در جشن نیکوکاری امسال ۷۴۲ پایگاه برای جمع آوری کمک های مردمی در استان ایلام برپا می شود.

برپایی ۷۴۲ پایگاه جشن نیکوکاری در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، ضیاء رضایی با بیان اینکه شعار امسال جشن نیکوکاری «بهار همدلی، شکوه مهربانی و جشن نیکوکاری» است، اظهارداشت: پیش بینی می شود در جشن نیکوکاری، امسال ۱۵ میلیارد ریال کمک های مردمی در استان ایلام جمع آوری شود.

وی با اشاره به اینکه در جشن نیکوکاری سال گذشته 12 میلیارد ريال کمک های مردمی جمع آوری شده بود، افزود: در سال جاری 742 پایگاه برای برگزاری جشن نیکوکاری در این استان دایر خواهد شد و پیش بینی می شود که با استقرار این تعداد پایگاه 15 میلیارد ريال کمک مردمی جمع آوری و قبل از سال نو در بین نیازمندان واقعی توزیع گردد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام با دعوت از عموم مردم برای مشارکت گسترده در جشن نیکوکاری، خاطرنشان ساخت: جشن نیکوکاری امسال از ۱۲ اسفند به مدت سه روز همزمان با سراسر کشور در مناطق مختلف استان برگزار می شود.

ضیاء رضایی از استقرار 542 پایگاه نیکوکاری در مدارس مناطق مختلف استان همراه با نواخته شدن زنگ نیکوکاری در نخستین روز برگزاری جشن نیکوکاری خبرداد و بیان داشت: در این روز دانش آموزان کمک های خود را به نیازمندان اهدا می کنند و تمامی کمک هایی که در این روز از پایگاه های جشن نیکوکاری مدارس جمع آوری شود میان دانش آموزان بی بضاعت مشغول به تحصیل مدارس استان توزیع خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در دومین روز برگزاری جشن نیکوکاری نیز ۲۰۰ پایگاه در میادین و خیابان های شهرهای مختلف استان با مشارکت صدا و سیما، سازمان دانش آموزی و بسیج مستصفین دایر می شود تا کمک های مردمی را جمع آوری کنند، یادآور شد: در ۱۴ اسفند نیز پایگاه هایی در جوار مکان های برپایی نماز جمعه شهرهای مختلف استان برپا می شود و کمک های مردمی برای نیازمندان را جمع آوری می کنند تا در آستانه سال نو بین نیازمندان و محرومان توزیع شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.