قدس آنلاین - ایلام: استاندار ایلام گفت: صدا و سیمای مرکز ایلام بایستی سریال هایی با موضوع پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر به زبان محلی تهیه کند.

لزوم ساخت سریال های پیشگیری از مواد مخدر در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمدرضا مروارید در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ایلام با بیان اینکه ایجاد اشتغال و فرصت های شغلی برای معتادان بهبود یافته از مهمترین فعالیت ها در زمینه مبارزه با مواد مخدر است، اظهارداشت: متولیان امر بایستی در این زمینه اقدامات لازم و مناسب را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات کمیته های فعال زیرمجموعه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قابل تقدیر است، افزود: امیدواریم این کمیته ها در سال آینده با جدیت بیشتری فعالیت داشته باشند.

استاندار ایلام به اهمیت ترتیب زمانی اقدامات در برنامه ریزی ها اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان با برنامه ریزی دقیق و مناسب و هماهنگی با سایر دستگاه ها برنامه های خود را به پیش ببرد.

محمدرضا مروارید با بیان این مطلب که فیلم ها و سریال ها می توانند نقش مهمی در پیشگیری از گرایش جوانان به مواد مخدر داشته باشند، یادآور شد: تهیه سریال های با زبان محلی که جزء پربیننده ترین برنامه های صدا و سیمای استان ها می باشد، با موضوع پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر، می تواند نقش بسیار حائز اهمیتی در زمینه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر داشته باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.