قدس آنلاین- تبریز: نهمین بازارچه خیریه تحت عنوان «عیدونه» با حضور جمعی از اعضای هیئت رئیسه، مدیران و دانشجویان دانشگاه تبریز در نگارخانه شهید آوینی این دانشگاه آغاز به کار کرد.

نمایشگاه خیریه «عیدونه» در دانشگاه تبریز گشایش یافت

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سجاد توحیدی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز در این ارتباط گفت: این نمایشگاه در 13 غرفه از جمله غرفه کاریکاتور، فرفره، شما، کارت پستال، کانون آینه، فال، آینه، قاب و تخم‌مرغ، دستبند، آشپزی، گل، عکاسی و ... از آثار هنری و صنایع‌دستی دانشجویان با هدف تشویق دانشجویان و دانشگاهیان برای مشارکت در فعالیت‌های امور خیریه، کمک به قشر نیازمند جامعه و به خصوص دانشجویان، کمک به کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و به ویژه کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان کودکان تبریز از سوی کانون دانشجویی و فرهنگی خیریه آینه دانشگاه تبریز دایر شده است.

وی افزود: عواید فروش کارهای دست و هنری دانشجویان در این نمایشگاه به نفع کودکان مبتلا به سرطان، کودکان بی‌سرپرست و افراد نیازمند صرف می‌شود.

توحیدی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از 9 تا 12 اسفندماه از ساعت 9 صبح تا 18 بعداز ظهر برای بازدید علاقمندان دایر شده است.

وی یادآور شد: کانون آینه دانشگاه تبریز در سال 86 با هدف بررسی و تبیین علمی و جامعه‌شناسی مسئله فقر در سطح دانشگاه و جامعه و ارائه راهکارهای مبارزه با آن و تلاش برای رسیدن به جامعه‌ای با شاخص‌های فرهنگی بالا، آشناسازی قشر دانشجو با مسئله محرومیت‌زدایی، ترویج فرهنگ نوع‌دوستی در بین دانشجویان و آسیب‌شناسی گروه‌های نیازمند در جامعه فعالیت خود را در این دانشگاه آغاز کرده است و در حال حاضر بیش از 500 نفر عضو فعال دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.