فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شمال شرق کشور گفت: آیت الله واعظ طبسی در پشتیبانی از نیروهای مسلح در دوران ۸ سال دفاع مقدس و بعد از آن از هیچ کوششی دریغ نکردند.

آیت الله واعظ طبسی همواره پشتیبان نیروهای مسلح بوده اند. + فیلم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی؛ امیر سرتیپ دوم علی جهانشاهی پس از عیادت آیت الله واعظ طبسی در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: این عالم ربانی حق بسیاری بر گردن نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران دارند، چراکه ایشان قبل از انقلاب در مبارزه با رژیم پهلوی و پس از آن به عنوان یار امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی مجاهدت های فراوانی انجام دادند.
وی در ادامه با اشاره به کمک های آیت الله واعظ طبسی در دوران 8 سال دفاع مقدس به نیروهای مسلح گفت: این روحانی فرزانه در این دوران از هیچ کوششی فروگذار نکردند و باید اذعان کرد یکی از نقاط قوت و دلگرمی نیروهای مسلح به حساب می آمدند.
علی جهانشاهی در ادامه تصریح کرد: اقدامات فراوانی که حضرت آیت الله واعظ طبسی در آستان قدس رضوی انجام دادند، از دید هیچ ایرانی پوشیده نیست و توسعه حرم مطهر رضوی و خدماتی که به زائران بارگاه نورانی علی بن موسی الرضا(ع) ارائه می‌شود قابل مقایسه با ادوار گذشته نبوده و این ها نتیجه درایت و دوراندیشی این عالم جلیل القدر است.
وی در پایان گفت: به نیابت از امیر سرلشکر عطاء الله صالحی؛ فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سرتیپ احمدرضا پوردستان؛ فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عیادت ایشان آمدم و برای این مرد بزرگوار از خداوند متعال آرزوی سلامتی و طول عمر دارم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.