آزمون شفاهی چهارمین مرحله طرح تربیت حافظان قرآن کریم خراسان رضوی در ۸۷ پایگاه شهری و روستایی و با حضور حافظان قرآن کریم سراسر استان برگزار شد.

آزمون شفاهی طرح تربیت حافظان قرآن کریم دربیش از ۲۸ شهرستان خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی،جعفر حسینی  مسئول طرح تربیت حافظان قرآن کریم خراسان رضوی گفت: آزمون شفاهی چهارمین مرحله طرح تربیت حافظان قرآن کریم خراسان رضوی در 87 پایگاه شهری و روستایی و با حضور 6898 نفر از حافظان قرآن سراسر استان برگزار شد.
وی افزود: آزمون شفاهی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در 28 شهرستان و در محل امامزادگان و بقاع متبرکه، مساجد، حسینیه و مدارس برگزار شد.
حسینی تصریح کرد:1122 کلاس حفظ حضوری با حضور مربیان طرح تربیت حافظان قرآن کریم  سراسر استان فعالیت دارند.
مسئول طرح تربیت حافظان قران کریم استان اظهار کرد: مشهد با بیش از دو هزار شرکت کننده بیشترین آمار و پس از آن شهرستان های نیشابور با 800 نفر، سبزوار با 752 نفر، طرقبه و شاندیز با 500 نفر، کاشمر با 450 نفر، قوچان با 250 نفر از حافظان قرآن کریم بیشترین شرکت کننده در آزمون شفاهی را داشته اند.
وی افزود: این آزمون همچنین در شهرستان های تربت جام با 150 نفر در سه پایگاه، بجستان با 122 نفر، رشتخوار با حضور 120 نفر، داورزن با 100 نفر در پنج پایگاه، خواف با 50 نفر، خلیل آباد با 50 نفر در دو پایگاه و شهرستان های تایباد و باخرز با حضور 160 نفر شرکت کننده و در سه پایگاه شهری و روستایی برگزار شد.
گفتنی است آزمون شفاهی طرح تربیت حافظان قرآن کریم به عنوان بزرگترین رویداد حفظ قرآن کریم استان به شمار می رود که با هدف تربیت یک میلیون حافظ قرآن از سال 1390 آغاز شد و درطی  اجرای این طرح در سال گذشته  3127 گواهینامه حفظ قرآن صادر شده است؛ امسال نیز آزمون شفاهی چهارمین مرحله آن از 25 بهمن شروع  و تا هفتم اسفند ادامه دارد و آزمون کتبی 13 اسفند ماه همزمان در سراسر کشور در خراسان رضوی برگزار می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.