۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 355101

قدس آنلاین - يزد: فرمانده انتظامي استان یزد گفت: ماموران پليس ، فردي را که با استفاده از عناوين جعلي قصد انجام کلاهبرداري از يک کارخانه کاشي در شهرستان مهريز را داشت شناسايي و دستگير کردند.

کلاهبرداري ۱۰ ميلياردي با عناوين جعلي!

   به گزارش قدس آنلاین از یزد ،سردار "ايرج کاکاوند" در گفت و گو با خبرنگار ما اظهارداشت :  ماموران پليس آگاهي شهرستان مهريز از خبري پيرامون فعاليت­هاي متقلبانه فردي در خصوص تجارت در صادرات کاشي مطلع شده و به همين منظور بررسي موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وي افزود: تحقيقات ماموران پليس نشان مي­داد که متهم با حضور در يکي از کارخانه­هاي کاشي شهرستان مهريز و انجام چندين معامله و همچنين ارائه مدارک هويتي و معرفي خود به نام يکي از تجار و بستن قرارداد، قصد کلاهبرداري را دارد.

اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: ماموران پليس آگاهي شهرستان با اخذ مجوز قضائي، متهم را دستگير و به اداره پليس منتقل کردند و پس از استعلام، مشخص شد که اين فرد با اسناد و مدارک هويتي جعلي اقدام به بستن قرارداد يک ميليارد توماني خريد کاشي کرده است.

سردار کاکاوند گفت: متهم با انجام خريد به صورت نقدي در چندين مرحله و جلب اعتماد صاحب کارخانه قصد داشت در مرحله­ي بعدي اقدام به کلاهبرداري سنگين کرده و از محل متواري شود که با درايت ماموران اداره آگاهي شهرستان مهريز دستگير شد.

کاکاوند خاطرنشان کرد: متهم 42 ساله در بازجويي هاي اداره پليس به استفاده از عناوين جعلي براي کلاهبرداري 10 ميلياردي از اين کارخانه اعتراف و به همراه پرونده مربوطه به دادسرا معرفي شد.

فرمانده انتظامي استان يزد در خاتمه به شهروندان هشدار داد: كلاهبرداران ابتدا با پرداخت وجوه نقد، اعتماد فروشندگان را جلب و سپس پس از خريدهاي متعدد از محل متواري مي­شوند؛ که لازم است در اين خصوص فروشندگان در مواقع فروش كالا تحت تاثير اظهارات افراد فرصت طلب و سودجو قرار نگرفته و مدارك و مستندات لازم و كافي را از آنها اخذ کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.