۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
کد خبر: 355112

هشتمن نمایشگاه بزرگ کتاب یزد با حضور مشاور رئیس جمهور و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های یزد آغاز به کار کرد.

هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا،منطقه یزد، علی غیاثی ندوشن مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه با اشاره به تفاوت‌های نمایشگاه‌های امسال استان یزد با دوره‌های قبلی، یکی از این ویژگی‌ها را برگزاری ان به صورت بین‌المللی ذکر کرد و گفت: در نمایشگاه امسال در مجموع ٥٠٤ ناشر حضور دارند که از این تعداد 57 ناشر خارجی هستند.

وی همچنین اعلام کرد: در نمایشگاه هشتم ٤٥ هزار و ٧٥٠ عنوان کتاب داخلی و ١٤هزار کتاب از ناشران خارجی در معرض دید و فروش گذاشته شده است.

غیاثی ندوشن همچنین با اشاره به افزایش سقف اعتبار بن نمایشگاه به ٧٠٠ میلیون تومان، ابراز امیدواری کرد که امسال در این رابطه کمبودی در نمایشگاه روی ندهد.

وی همچنین به برنامه‌های جنبی نمایشگاه اشاره و اضافه کرد: رونمایی کتاب، سخنرانی و نقد کتاب، جشن امضا، کارگاه‌های آموزشی و شاهنامه خوانی از برنامه های مهم جانبی این نمایشگاه است.

رئیس هشتمین نمایشگاه کتاب یزد در پایان خاطرنشان کرد: غرفه کودک و خانواده، غرفه پاسخ به مسائل شرعی، غرفه تست روخوانی و تند‌خوانی، غرفه ثبت خاطرات و غرفه نذر کتاب از غرفه های های مهم در بخش جنبی است.

این نمایشگاه تا شانزدهم اسفندماه صبح‌ها از ساعت 9 تا 12:30 و عصرها از ساعت 16:30 تا 21 برای بازدید عموم دایر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.