رئیس اداره دامپزشکی کرج گفت: در بازرسی‌های انجام شده توسط اکیپ‌های نظارتی و بهداشتی از واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی سطح شهرستان کرج مقدار ۱۶۰۰ کیلوگرم انواع ماهی تاریخ گذشته و فاسد کشف و ضبط شد.

کشف ۱۶۰۰ کیلوگرم ماهی تاریخ گذشته در کرج

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز محمود خدری رئیس اداره دامپزشکی کرج اظهار داشت: پس از کشف محموله ماهی، با هماهنگی صورت گرفته با دادستانی شهرستان کرج بازرسان دامپزشکی به محل اعزام و پس از بررسی‌های لازم مشخص گردید مقدار 1600 کیلوگرم محموله مورد نظر تاریخ منقضی و فاسد شده است. وی افزود: بنابراین پس از تنظیم صورت جلسه مراتب به دادستانی شهرستان کرج ارسال تا حکم نهایی در خصوص محموله مورد نظر صادر گردد.

این مسئول تصری کرد: پس از پیگیری‌های واحد حقوقی این اداره حکم معدوم سازی ماهی‌های فاسد توسط قاضی مربوطه صادر و محموله فوق با حضور مسئول حراست به کارخانه تبدیل ضایعات منتقل و تبدیل به پودر گردید.

خدری همچنین از محکومیت یک واحد بسته‌بندی غیرمجاز تخم‌مرغ نیز خبر داد و افزود: این واحد به صورت غیر مجاز و بدون داشتن پروانه بهداشتی دامپزشکی اقدام به بسته‌بندی تخم مرغ در داخل فروشگاه خود کرده و پس از درج لیبل تقلبی تخم مرغ‌های بسته بندی را روانه بازار می‌کرد.

خدری ادامه داد: پس از شناسایی واحد فوق توسط تیم بازرسی دامپزشکی مراتب صورت جلسه و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی و رای نهایی مبنی بر محکومیت نامبرده به 91 روز حبس تعزیری توسط دادگاه صادر گردید.

وی در پایان افزود: با عنایت به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال این اداره اکیپ‌های ویژه‌ای را جهت تشدید بازرسی از مراکز عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی مهیا خواهد نمود تا محصولات خام دامی همچون گذشته سالم و بهداشتی به دست مصرف‌کنندگان برسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.