فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری سارقی خبر داد که در شیراز اقدام به ۴۰ فقره سرقت کیف بانوان در اتوبوس‌های خط واحد کرده بود.

دستگیری سارق کیف‌زن با ۴۰ فقره سرقت در شیراز

به گزارش قدس آنلاین و به نقل ازتسنیم، به‌نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی مطلع شدند خانمی در شیراز تحت پوشش مسافر سوار اتوبوس‌های خط واحد شهری می‌شود و در مواقعی که اتوبوس شلوغ است از غفلت بانوان سوء استفاده و به‌روش باز کردن و بریدن کیف بانوان اقدام به سرقت اموال آنان می‌کند.

وی افزود: دستگیری سارق در دستور کار ماموران قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق و محل سکونت و اختفاء وی شناسایی و پس از حصول اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از کیف وی تعدادی مدارک شناسایی و هویتی و کارت عابر بانک متعلق به افراد مختلف کشف که پس از انتقال به آگاهی و انجام تحقیقات، به 40 فقره سرقت کیف زنی از بانوان اقرار کرد.

پایان شرارت شرور تحت تعقیب در استان فارس

رئیس پلیس امنیت عمومی استان فارس از دستگیری یک شرور در این خبر داد که به اتهام تیراندازی، قتل، قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت تحت تحقیب بود.

سرهنگ علی ذوالقدری گفت: در پی شرارت‌های متعدد توسط فردی به نام "م - س" که با اقدامات نامتعارف خود سبب سلب آسایش و آرامش برخی از شهروندان شده بود، دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ایراد ضرب و جرح عمدی با چاقو، تهدید به قتل، تیراندازی، ایجاد مزاحمت برای بانوان، قدرت‌نمایی و تخریب خودرو را از جمله جرائم این شرور تحت تعقیب عنوان کرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان فارس اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی مخفی‌گاه این فرد در شیراز شناسایی و با زیر نظر قرار دادن وی زمانی که متهم با یک دستگاه خودرو جنسیس در حال تردد در سطح شهر بود، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

هوشیاری مردم سرنخ دستگیری باند سارقان درون خودرو در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری یک باند شش نفره سرقت درون خودرو در این شهرستان خبر داد و در توضیح این موضوع گفت: در پی تماس تعدادی از شهروندان مبنی بر تردد غیر طبیعی چند نفر در منزلی در بلوار سیبویه شهرستان شیراز، ماموران یگان امداد به سرعت وارد عمل شده و نسبت به بررسی موضوع اقدام کردند.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده عنوان کرد: ماموران ضمن زیر نظر قرار دادن افرادی که به این منزل تردد می‌کردند، متوجه شدند این افراد که شش نفر بودند اعضای یک باند سارق درون خودرو هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه هر شش نفر اعضای این باند شناسایی و دستگیر شدند با اشاره به کشف یک دستگاه خودرو پژو 405از این باند، خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل آن‌ها مقادیر بسیار زیادی اموال مسروقه و ادوات سرقت از درون خودرو کشف شده است.

وی همکاری مردم با پلیس در ارائه گزارش به موقع را سبب انهدام این باند سارق درون خودرو عنوان کرد و گفت: دقت در تحرکات مشکوک افراد و گزارش آن به پلیس، نقش بسزایی در موفقیت‌های ماموریت‌های پلیس و ایجاد امنیت دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.