شهردار تهران با تشکر از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات هفتم اسفند گفت: امیدوارم ما مسئولان توفیق داشته باشیم تا پاسخ محبت، درک، فهم و حضور مردم را با کار خود بدهیم.

تشکر قالیباف از مردم برای حضور پرشور در انتخابات هفتم اسفند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، محمدباقر قالیباف با پرداختن به اهمیت حضور مردم در عرصه انتخابات تصریح کرد: ملت ایران همواره با حضور در صحنه حمایت خود را از انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشیده‌اند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی برخواسته از بطن جامعه و انقلابی مردمی است، گفت: ملت بزرگ ایران در برهه‌های مختلف زمانی از جمله هشت سال دفاع مقدس، عرصه سازندگی و دوران تحریم با مقاومت شان به دشمنان ایران اسلامی ثابت کرده‌اند که تحت هیچ شرایطی دست از دفاع از ارزش‌های انقلابی و اسلامی‌شان برنمی‌دارند.
قالیباف با تأکید بر اینکه حضور شکوهمند مردم در انتخابات هفتم اسفند نیز بار دیگر نشان داد ملت ما همیشه در صحنه حاضر است، اظهار کرد: امیدوارم ما مسئولان توفیق داشته باشیم تا پاسخ محبت، درک، فهم و حضور مردم را با کار خود بدهیم.
شهردار پایتخت در پایان از حضور پرشور مردم در این انتخابات تقدیر و تشکر و برای منتخبین مردم نیز آرزوی توفیق خدمت و موفقیت کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.