قدس آنلاین : مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: امسال در شور نیکوکاری، ۴ هزار و ۲۲۰ پایگاه، کمک‌های مردم نوع‌دوست استان اصفهان را جمع‌آوری می‌کنند.

استقرار ۴۲۲۰ پایگاه جمع آوری کمک‌های مردم اصفهان در جشن نیکوکاری

به گزارش قدس آنلاین  از اصفهان، مهدی مجلس‌آرا با اشاره به نزدیک شدن ایام پایانی سال و فرا رسیدن نوروز گفت: امسال، روزهای پایانی سال با ایام سوگواری حضرت زهرا (س) همزمان است، به همین دلیل برنامه جمع آوری کمک‌های مردم نیکوکار به نیازمندان با عنوان شور نیکوکاری برگزار خواهد شد.
وی افزود: هر ساله، بر اساس تقویم جمهوری اسلامی ایران، چهاردهم اسفندماه به عنوان روز احسان و نیکوکاری انتخاب شده که با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و نزدیک شدن به بهار طبیعت و عید نوروز، مردم نوع‌دوست و نیکوکار ایران اسلامی در حرکتی خداپسندانه به یاری نیازمندان واقعی جامعه می‌شتابند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان تصریح کرد: امسال نیز این وفاق ملی همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با عنوان شور نیکوکاری و با شعار « بهار همدلی، شکوه مهربانی، شور نیکوکاری» در روزهای چهارشنبه 12 اسفند در مدارس و آموزشگاه‌های استان، پنج شنبه 13 اسفند در پایگاه‌های کمیته امداد در میادین و معابر، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های بسیج و همچنین روز جمعه 14 اسفندماه در مصلاهای نماز جمعه برگزار خواهد شد.
مجلس‌آرا، تعداد پایگاه‌های در نظر گرفته شده برای این برنامه را 4 هزار و 220 پایگاه اعلام و خاطرنشان کرد: در روز دوازدهم اسفندماه 3 هزار و 500 مدرسه و آموزشگاه در سطح استان و در روز سیزدهم اسفندماه 720 پایگاه کمیته امداد، بسیج و مراکز نیکوکاری برای جمع آوری کمک‌های مردمی فعال خواهند شد.
وی به جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مصلاهای نماز جمعه نیز اشاره کرد و افزود: در روز جمعه چهاردهم اسفندماه نیز پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مصلاهای برگزاری نماز جمعه فعال شده و کمک‌های نمازگزاران به نیازمندان را جمع‌آوری می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان اظهار کرد: سال گذشته، 36 میلیارد و 754 میلیون ریال کمک مردمی در جشن نیکوکاری اصفهان جمع‌آوری شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.