قدس آنلاین-ایلام: استاندار ایلام گفت: سهمیه سیب و پرتقال استان ایلام به صورت ١٠٠درصدی تأمین و ذخیره سازی شده است.

تأمین ۱۰۰ درصدی میوه شب عید در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از  ایلام، محمدرضا مروارید در نشست تنظیم بازار استان با بیان اینکه میوه شب عید به اندازه کافی توسط سازمان جهاد کشاورزی در سردخانه های استان ذخیره شده است، اظهار داشت: به منظور تنظیم بازار و  و با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه، میوه مورد نیاز مردم از 25 اسفندماه در سطح استان توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه کیفیت میوه های ذخیره شده برای نوروز ٩۵ بسیار بالا است، افزود: در حال حاضر سهمیه مصوب سیب و پرتقال استان به صورت ١٠٠درصد تأمین و ذخیره سازی شده است.

استاندار ایلام به ذخیره سازی مناسب گوشت مرغ منجمد در سردخانه های استان اشاره کرد و بیان داشت: جهت تنظیم بازار باید هماهنگی لازم بصورت واحد انجام گیرد و تغییر قیمت ها بایستی بر اساس کار کارشناسی باشد تا مرغداران استان متضرر نشوند.

محمدرضا مروارید یادآور شد: گوشت قرمز به میزان کافی ذخیره سازی شده است و در صورت نیاز این محصولات روانه بازار خواهند شد.

وی بر ثبات قیمت گوشت سفید و قرمز و توزیع میوه شب عید در استان تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: در حال حاضر قیمت مرغ در بازار متعادل است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام نیز در این جلسه با تأکید بر فراهم نمودن میوه شب عید، گفت: به منظور ثبات قیمت ها، لازم است که در ایام پایانی سال بر بازار نظارت جدی به عمل آید.

دکتر حشمت اله عسگری با اشاره به آیین نامه اجرایی ماده (6) قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، اظهار داشت: کلیه دستگاههای که مستقیماً با ارباب رجوع و مردم ارتباط دارند مکلف اند تا اطلاعات لازم را در خصوص ارائه کار به مراجعان و خدمات رسانی به عامه مردم را بصورت شفاف به وزارت کشور و استانداری ها ارائه نمایند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.