رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان رضوی گفت: جامعه دانشگاهی در بحث مشهد ۲۰۱۷ آماده ارائه برترین خدمات در حوزه علمی در جهت معرفی هرچه باشکوه تر پایتخت فرهنگی جهان اسلام است.

جامعه دانشگاهی در بحث مشهد ۲۰۱۷ آماده ارائه برترین خدمات در حوزه علمی است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، محمدعلی داوریار صبح امروز در سومین همایش ملی زبان‌شناسی و آموزش زبان فارسی اظهار داشت: سومین همایش ملی زبانشناسی و آموزش زبان فارسی در راستای تحقق تحقق چشم انداز پژوهش‌های زبانی در قرن 21 و ترویج فرهنگ زبان و ادب فارسی در سراسر جهان برگزار می‌شود.

وی افزود: بحث زبان‌شناسی امروزه در تمامی شاخه‌های علوم وارد شده و در تمام حوزه‌ها کارایی دارد و این همایش با هدف ارائه جدیدترین پژوهش‌ها و آسیب‌شناسی‌های حوزه زبان‌شناسی و ترویج زبان و ادب فارسی در سراسر جهان برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور خراسان رضوی با اشاره به موضوع مشهد 2017، خاطرنشان کرد: مشهد قرار است که در سال 2017 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی شود و باید در تمامی زمینه ها اماده این رویداد بزرگ باشیم و برگزاری این همایش مقدمه ای برای ورود به مشهد 2017 است.

داوریار تصریح کرد: جامعه دانشگاهی در بحث مشهد 2017 آماده ارائه برترین خدمات در حوزه علمی در جهت معرفی هرچه باشکوه تر پایتخت فرهنگی جهان اسلام است.

وی تأکید کرد: دانشگاه پیام‌نور 800 هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و 4 هزار عضو هیئت علمی در 500 واحد این دانشگاه در سراسر کشور دارد که از این تعداد 6 هزار دانشجو و 250 عضو هیئت علمی در 32 واحد خراسان رضوی مشغول به تحصیل و تدریس هستند و برخی از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه به عنوان اساتید شاخص و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور مشغول به خدمت در حوزه دانشگاهی هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.