قدس آنلاین - ایلام: استاندار ایلام گفت: تسهیلات بانکی مهمترین نیاز واحدهای صنعتی مشکل دار استان ایلام است.

تسهیلات بانکی مهمترین نیاز واحدهای صنعتی مشکل‌دار ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمدرضا مروارید در جلسه رفع موانع تولید با محوریت کمک به حل مشکل واحدهای تولیدی صنعتی استان ایلام با بیان اینکه بانک‌های عامل برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی مشکل‌دار ایلام بایستی همکاری لازم را داشته باشند، اظهارداشت: در این جلسه درباره واحدهای که برای تداوم فعالیتشان نیاز به تامین منابع مالی چه سرمایه در گردش و چه تسهیلات بانکی است بحث و تبادل نظر شده است.

وی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی مدون مشکل واحدهای تولیدی برطرف خواهد شد، افزود: این امر بدون هماهنگی و تعامل دستگاه های اجرایی، واحدهای تولیدی و بانک‌های عامل امکان پذیر نیست.

استاندار ایلام با تأکید بر اینکه تسهیلات بانکی مهمترین نیاز واحدهای صنعتی مشکل‌دار است که نیاز است این تسهیلات به موقع کارشناسی شده و پرداخت شود، اظهارداشت: بانک های عامل استان بایستی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و توسعه استان همکاری لازم را با این واحدها داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه سیستم بانکی استان تسهیلات مورد نیاز را در اختیار واحدهای تولیدی قرار دهد، گفت: 90 درصد مشکلات واحدهای صنعتی به تامین منابع مالی به ویژه سرمایه در گردش برمی‌گردد.

حشمت اله عسگری ادامه داد: نیاز است بانک‌ها در این خصوص همکاری بیشتری داشته باشند تا مشکلات واحدهای صنعتی در استان ایلام به طور کامل در این بخش رفع شود

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان ایلام نیز در این جلسه به مشکلات فراوان 130 واحد صنعتی و تولیدی استان اشاره کرد، و گفت: این تعداد از واحدهای صنعتی و تولیدی در استان ایلام مشکل تامین منابع مالی داشته که قطعا با عنایت مسئولان ارشد استان به این حوزه این مشکلات رفع خواهد شد.

یاراله نصیری با بیان اینکه برای تأمین آب صنعتی مجتمع پتروشیمی ایلام نیز باید چاره اندیشی شود، اظهارداشت: سد ایلام می تواند آب مورد نیاز مجتمع پتروشیمی ایلام را تأمین کند که برای این مهم بایستی تصمیم گیری لازم صورت گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.