به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس،علیرضا محسنی صبح امروز در جمع خبرنگاران استان قزوین با اشاره به تکلیف کارفرمایان به درج عنوان شغلی در صورت مزد و حقوق ارسالی اظهار کرد: به موجب ماده 2 آییننامه طرز تنظیم صورت مزد و حقوق، تمام واحدهای اجرایی از یکم فروردین ماه سال 95 مکلفند از دریافت لیستهایی که فاقد شغل و یا دارای مغایرت در عنوان یا کد شغلی با جدول مشاغل سازمان هستند، خودداری کنند.
وی افزود: لازم است تمام کارفرمایان و نمایندگان قانونی آنان در هنگام تنظیم صورت مزد و حقوق کارکنان با تکمیل تمام آیتمهای لیست به ویژه درج صحیح عنوان شغلی وفق نگارش جدول مشاغل اقدام و برای اطلاع از آخرین وضعیت نگارش مذکور از طریق اطلاعرسانی سازمان به نشانی www.tamin.ir صفحه دریافت لیست و برگ پرداخت حق بیمه، لیست حق بیمه، گزینه «جدول مشاغل سازمان» مراجعه و نسبت به دریافت جدول مربوطه اقدام کنند.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: کارفرمایان در صورت عدم مشاهده شغل درخواستی در جدول مشاغل سازمان باید درخواست کد عنوان شغلی مد نظر خود را به شعبه محل بیمهپردازی ارائه تا سایر مراحل آن مطابق ضوابط مربوطه توسط واحد اجرایی ذیربط انجام شود
نظر شما