قدس آنلاین-شهرکرد،هومن نجاتی؛ کارآموزان اين رشته در پايان دوره مي توانند با کمترين امکانات و با بيشترين درآمد و بازده به کار در اين زمينه مشغول شوند.

    برگزاري دوره آموزش  طراح و سازنده تابلوهاي LED ثابت با نرم افزار CorelDraw   براي اولين بار در شهرکرد 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، دوره آموزش  طراح و سازنده تابلوهاي LED ثابت با نرم افزار CorelDraw  براي اولين بار در کشور در مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد در استان چهارمحال و بختياري برگزار گرديد.
وهابي رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد گفت: مربيان توانمند ما در مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرکرد با تدوين سرفصل آموزشي مدون براي اين دوره موفق به دريافت تائيديه استاندارد آموزش آن توسط دفتر طرح و برنامه درسي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور شدند و اين رشته را از ابتکارات مربيان اين مرکز معرفي کرد و اجراي آن را براي اولين بار در کشور و بي سابقه دانست.
وي بيان کرد: کاربرد اين رشته در صنعت روبه رشد تبليغات بسيار زياد است و قابليت آن در طرح ها، رنگ ها و فونت نوشته هاي متنوع باعث استقبال از اين نوع تابلوهاي LED در کليه مکان ها گرديده است و سادگي مدارات الکتريکي تابلوهاي ثابت را به گونه اي دانست که هر فرد با آشنايي مختصري از رشته برق قادر به فراگيري آن مي باشد.
لازم به ذکر است سرفصلهاي استاندارد اين رشته شامل :
 نصب نرم افزار CorelDraw ،کار با محيط و نوار ابزار ها در نرم افزار CorelDraw ، کار با ابزارها، طراحي و ترسيم در نرم افزار CorelDraw ، طراحي گرافيکي تابلو ، نگارش متن و کار با لايه ها در نرم افزار CorelDraw ، مونتاژ ،تست و راه اندازي تابلو هاي ثابت، طراحي و ساخت Flasher ، طراحي و ساخت منابع تغذيه در تابلو هاي ثابت است.
همچنين وهابي استقبال چشمگير کارآموزان در اولين دوره از اين رشته را نشان از تطابق اين مهارت با نياز جوانان جوياي کار اظهار کرد و گفت: کارآموزان اين رشته در پايان دوره مي توانند با کمترين امکانات و با بيشترين درآمد و بازده به کار در اين زمينه مشغول شوند.
وهابي در پايان از برگزاري رشته هاي نوين و برنامه آموزشي متنوع در راستاي استاندارد هاي آموزشي جديد در مرکز خبر داد و ابراز اميدواري کرد که با نيازسنجي صحيح در برگزاري دوره هاي مهارتي مطابق نياز بازار مي توانيم در حد توان، مشکل بيکاري جوانان استان را کاهش دهيم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.