مدافع تیم ملی فوتبال ایران از توهین‌هایی می‌گوید که به خاطر حضورش در لیگ چین به وی شد.

توهین به بازیکن تیم ملی فوتبال به جرم بازی در لیگ چین!

به گزارش قدس آنلاین،‌ مرتضی پورعلی گنجی در پاسخ به این سئوال که  معتقدی که حضور در قطر در مسیر فوتبالت یک مرحله پیشرفت محسوب می‌شود؟ گفت:  یادم می‌آید زمانی که به چین رفتم خیلی‌ها به من و خانواده‌ام و ایل و تبارم فحاشی می کردند! خانواده‌ام چه گناهی کرده بودند که باید به آنها توهین می‌شد. من هم فوتبال بازی می‌کنم و این هم یک انتخاب بود.

وی افزود: من جایی نمی‌روم که روی نیمکت بنشینم و در شرایطی نیستم که الان بخواهم بازی نکنم. اروپا رفتن خوب است اما باید جایی بروید که برای زندگی و فوتبالت خوب باشد و باید خیلی مسائل را در نظر گرفت. من تیان‌جین چین رفتم که  السد من را خواست و در تیم چینی بودم که 5 تیم آسیایی و اروپایی دیگر به من پیشنهاد دادند.

مدافع تیم ملی تاکید کرد: در اینستاگرم و در کامنت‌ها خیلی‌ها به من فحاشی می‌کردند. قسم می‌خورم حتی شرمم می‌آمد که این توهین‌ها را را بخوانم. امیدوارم یک انقلابی در صفحات مجازی رخ بدهد و امیدوارم برخی آدم‌ها عاقل شوند. در چین هم کار سخت بود و کار راحتی را در پیش نداشتم. همین چین برای لیگش سرمایه‌گذاری میلیاردی کرده و حتی امسال می‌خواست زلاتان را به این لیگ بکشاند تا نشان دهند که فوتبال و لیگ این کشور رو به پیشرفت است. شما فکر نکنید که لیگ قطر هم لیگ بد یا ضعیفی است و یا حتی لیگ چین. هر لیگی که پول‌های آن چنانی خرج کند مطمئن باشید در فوتبالش چه لیگ و چه در سطح ملی، ثمره آن را خواهد دید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.