در ادامه تبلیغات منفی علیه ایران در رسانه های نیجریه، دولت این کشور مردم را به تظاهرات در مقابل سفارت ایران در نیجریه دعوت کرد.

 دولت نیجریه مردم را به تظاهرات در مقابل سفارت ایران در این کشور دعوت کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری news rescue؛  پس از کشتن بیش از هزاران شیعه بی دفاع در شهر زاریا، رژیم حاکم نیجریه شروع به تبلیغات بر علیه ایران و شیعیان در رسانه های خود کرد.

اکثریت مردم نیجریه با این اقدام دولت بر علیه جمهوری اسلامی ایران مخالفت کردند و خواستار پایان این تبلیغات بودند.

 دولت نیجریه در پاسخ به این حرکت تعداد زیادی سلفی، که از جمله اهدافشان کشتن شیعیان است را به شهر زاریا فرستاد.

دولت نیجریه پس از قتل عام در زاریا نتوانست این واقعه را از ذهن مردم نیجریه پاک کند و حالا دست به تشویق وهابی ها و سلفی زده تا با تجمع در مقابل سفارت ایران در نیجریه به بهانه دخالت ایران در امور نیجریه تظاهرات کنند.

این دولت با همکاری رسانه ها در تلاش است تا دنیا، قتل عام بیش از هزاران  زن و مرد بی گناه و دفن آن ها در قبرهای دست جمعی این رژیم را فراموش کنند، اما مردم با وجدان نیجریه سکوت نمی کنند.

دولت نیجریه در کمتر از ۴۸ ساعت بیش از هزاران تن از شیعیان این کشور را به شهادت رساند و جسد آن ها را در قبرهای دست جمعی دفن کرد، حال تلاش دارد تا تمام مدارک در ارتباط با این قتل عام را از بین ببرد.     

جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری نبود که در پاسخ به این قتل عام اعتراض کرد و تمامی احزاب حقوق بشر هم این قتل عام را محکوم کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضی IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    مرگ بر عربستان سوسمارخوار ووابستگان گرسنه وگداصفت که دست به دامن عربهای سوسمارخواروهابی شدند برعلیه نظام بااقتدارایران اسلامی.