قدس آنلاین- سبزوار : مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره قرآنی،ورزشی دانش آموزان کمیته امداد با حضور مدیر کل خراسان رضوی در سبزوار برگزار شد.

    ارتقاء بعد اخلاقی به عنوان یک اصل پیشرو در برنامه های فرهنگی کمیته امداد قرار دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در این مراسم با بیان اینکه همزمانی برگزاری مسابقات قرآنی و ورزشی سبب افزایش بعد جسمی و روحی دانش آموزان خواهد شد افزود : مهم ترین هدف از برگزاری این مسابقات همراه کردن ورزش و ارزش در کنار یکدیگر است.

محسن مسعودیان راد با اشاره به وجوب ارتقاء انسان در ابعاد مهارتی و جسمانی ادامه داد : کمیته امداد به عنوان یک نهاد خانواده محور سعی کرده است تا ارتقاء بعد اخلاقیات را به عنوان یک اصل در برنامه های فرهنگی خود در نظر داشته باشد.

 وی با بیان اینکه ورزش و حرکات جسمی سبب نشاط در زندگی خواهد شد تاکید کرد: آموزش قرآن و معنویت سبب خواهد شد تا نشاط معنوی درانسان ایجاد شود که این امری بسیار مهم در داشتن زندگی سالم است.

 مدیر کل کمیته امداد امام خمینی همچنین با اشاره اینکه بیش از ۲۴هزار دانش آموز مددجوو ۴۵۰۰دانشجو از خدمات امداد بهرهمند می شوند خاطرنشان کرد: برگزاری این جشنواره ها سبب شناسایی استعدادهای ناب در بین این جامعه خواهد شد و از این طریق می توان در جهت پرورش و توانمند کردن آنها حرکت کرد.

 مسعودیان راد ارائه خدمات این نهاد به دانش آموزان و دانشجویان را در جهت ایجاد شغل دانست و تاکید کرد: امروزه در کنار برنامه های فرهنگی اتاق مشاغل نیز فعالیت می کند تا پس از پایان آموزش جوان تحصیل کرده صاحب شغل تحویل جامعه داده شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی همچنین در اجتماع دیار سربداران گفت: کمیته امداد نهادی ولایت مدار و برخواسته از متن مردم است.

مسعودیان با تأکید براینکه نهال پرخیر و برکت کمیته امداد در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دست حضرت امام (ره) کاشته شد خاطرنشان کرد: امروز این نهال به درخت تنومندی تبدیل شده است که آثار و برکات آن خیزش مستعفان عالم را مهندسی می کند.

وی با اشاره به اینکه این دغدغه امام خمینی در پیام انقلاب که همان انقلاب مستضعفان جامعه است نمودار است ادامه داد :امروز به برکت توجهات حضرت امام خمینی و رهبرمعظم انقلاب توفیقات خاصی نصیب کمیته امداد امام خمینی شده است.

این مدیر استانی با بیان اینکه ۳۹۰هزار خانوار از خدمات کمیته امداد بهره مند می شوند تاکید کرد: ۳هزار و ۳۶۰میلیارد تومان اعتبار این نهاد امروزه در راستای خودکفایی و اشتغال خانوار در جریان است.

 وی با اشاره به اینکه امروزه مددجویان کمیته امداد ازمصرف کننده به قشر تولیدکننده جامعه در حال تبدیل هستند اظهار داشت : با نگاه عمیق به هفته نیکوکاری درمی یابیم که با کمک به دیگران درواقع نیازهای روحی خود را تامین می کنیم.

وی یادآورشد : با این کمک ها و رفع نیاز ها سبب کاهش ناهنجاری هیا جامعه می شویم که این نوعی تکیف الهی است که برگردن ما گذاشته شده است.

مسعودیان با اشاره به اینکه مسئولین نباید لحظه ای از یاد محرومین غافل باشند تصریح کرد : باید دید که مسئولین چگونه در برابر انتقاد ها و نیازهای محرومین عمل کرده و پاسخگویی می کنند.  / انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.