سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی تاکید کرد تیم های مدعی تا پایان فصل امتیاز از دست خواهند داد.

همه تیم ها تا روز ‌آ‌خر امتیاز از دست می دهند/ تا روز آخر در رقابت می مانیم

به گزارش قدس آنلاین، مانوئل پیگرینی در این باره گفت: تمام تیم ها از این زمان تا آخر فصل امتیاز از دست می دهند. تا آخر فصل فشار بر تیم ها زیاد می شود و تجربه نقش مهمی پیدا می کند. ما احتیاج داریم تا تیم های بالا تر از ما امتیاز از دست بدهند. برای ما هر بازی یک فینال است. ما باید فاصله خود با آرسنال، تاتنهام و لستر را در صورت لغزش آن ها کم کنیم. ما می خواهیم تا روز آخر در رقابت قهرمانی باشیم.

وی افزود: زدن ۴ گل به ویلا بسیار مهم بود. ما همیشه سعی کرده ایم تیمی گلزن باشیم و می خواهیم بهترین تیم از لحاظ گل زده نیز باشیم. در سیتی سعی کرده ایم هجومی بازی کنیم و نحوه بازی ویلا در بازی امروز مرا قانع کرد که هجومی تر بازی کنیم. این مهم است که صبور باشیم. در نیمه اول بد بازی نکردیم اما نتوانستیم گل بزنیم.

سرمربی سیتی زن ها خاطرنشان کرد: فوتبال یک ورزش گروهی است نه انفرادی اما سرخیو می تواند تفاوت ایجاد کند. من دوست دارم سرخیو همیشه مثل امروز بازی کند. سه هفته پیش در مقابل لستر و تاتنهام، بازیکنان اصلی ما مصدوم بودند. وقتی بازیکنان اصلی را در اختیار دارید خیلی خوب است اما وقتی آن ها نیستند بقیه بازیکنان باید به خوبی بازی کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.