قدس آنلاین - ایلام : غلامرضا محمدمرادی: استاندار ایلام گفت: آیت اله واعظ طبسی از علم، تدبیر، دانایی و توانایی خارق العاده ای برخوردار بود و تمام وجودش را وقف اسلام کرد.

آیت الله واعظ طبسی تمام وجودش را وقف اسلام کرد

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمدرضا مروارید در گفتگو با خبرنگار ما با تسلیت ارتحال این عالم بزرگ و اندیشمند جهان تشیع به ساحت مقدس صاحب عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، بیت مکرم ایشان و همه ملت سرافراز ایران اسلامی بویژه مردم سرزمین خورشید، اظهارداشت: مبارزات، مجاهدات، خدمات و مدیریت ارزنده آیت اله واعظ طبسی در قبل و بعد از انقلاب بر هیچ کسی پوشیده نبوده و نیست.

وی با اشاره به اینکه تدبیر و مدیریت آیت اله واعظ طبسی در آستان قدس رضوی نمونه بارزی از اوج خلوص و دلدادگی ایشان به بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع)، زائران و مجاوران حرم رضوی است، افزود: خدمات فراگیر و عملکرد مثبت ایشان بایستی به عنوان سمبل مدیریت ناب ایرانی اسلامی به دنیا معرفی شود.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان ایلام از خداوند منان برای آن عالم جلیل القدر اجر جزیل و برای بیت معززشان صبر جمیل مسئلت نمود و بیان داشت: تشییع با شکوه پیکر این مجاهد نستوه و عالم ربانی نشان داد که مردم هرگز خود را از روحانیت جدا نمی دانند و قدردان زحمات انسان های وارسته و تلاشگر هستند.

محمدرضا مروارید با بیان اینکه آیت اله واعظ طبسی از علم، تدبیر، دانایی و توانایی خارق العاده ای برخوردار بود و تمام وجودش را وقف اسلام کرد، یادآور شد: اداره ایده آل مجموعه بزرگ و گسترده آستان قدس رضوی در مدت قریب 40 سال، مصداق عینی تدبیر عالی و اراده والای ایشان است.

وی با اشاره به اینکه آیت اله واعظ طبسی انسانی وارسته، معتدل و جامع الاطراف بود، تصریح کرد: ایشان مورد احترام و محل رجوع تمام گروه ها، احزاب و جریانات سیاسی مورد تائید نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و هیچگاه از رهنمودها و هدایت های عام المنفعه دریغ نداشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.